(V/N)=Vezetéknév, (K/N)=Keresztnév, (T/N)=Te neved
A nevem (V/N) (K/N), és a világ egyik legszerencsésebb lányának tartom magam. Pár hónapja a Bighit egy versenyt hirdetett, ami annyit takart, hogy a kreativitásod szerint fellépő ruhákat és sminkeket kellett össze állítani. Én is neveztem olyan "mit veszíthetek?" alapon és én sem értem a szerencsémet de bekerültem a top ötbe. Akkor még nem tudtam, hogy melyik bandához vagy énekeshez kerülök, csak csendben bíztam abban, hogy kedvelni fog az adott ,,választás". Hálát adtam a nagy Úrnak, hogy ennyire szorgalmas voltam és tanultam a koreai beszédet és írást, most végre megtérül a bele fektetett idő.
Megkaptam a pontos címet és a repülőjegyet, elköszöntem édesanyámtól és testvéreimtől és indultam is a géppel Szöulba. 19 éves vagyok és ennek ellenére annyira féltem az új helyzetektől mint egy bizalomhiányos kisgyerek. Az út nagy részét átaludtam, így csak a repülőút utolsó fél órájában voltam éber. Miután leszálltunk egy táblát tartó embert kerestem, mert Ő lett volna a sofőröm a vállalatig. Talán 10 perc várakozás után egy magas kicsit testesebb férfi lépett mellém, bemutatkozott majd indultunk is a Bighithez. Ahogy kiszedtem a táskám a vállalat igazgató figyelmét élvezhettem. Bemutatta az egész házat, és elmondta, hogy melyik bandához kerülök.
Meglepetésemre a BTS segítője leszek, így az arcomról a vigyor nem tudott lekúszni. Elkísért és bemutatta a bandát és a saját kis zugomat ahol dolgozni fogok. A fiúk sokkal édesebbek voltak a valóságban mint videókon. A személyiségük is jobban tükröződött személyes beszélgetés közben. Érdekes életem lesz az biztos.
*Egy kicsit majd ugrunk az időben, pontosan 4 hónapot*
Ez lenne a bevezető rész. Életemben először írok OneShot-ot, szerintem érezhető lesz majd. Aki viszont ennek ellenére is élvezi majd annak jó szórakozást. :)