part 1

50 0 0
                                    

hej mit navn er kasandra og jeg er 17 år gammel. Jeg bor sammen med min mor i et lille hus uden på landen. Det er nu meget hyggelig ud over at det er lidt en kedligt by. med der ik så meget her ned e ind der sker ind i storby. min drøm at flytte til usa da jeg elsker byen og den kluture er på. Men lad nu se det kan være måske mit ønske gå opflydes. især hvis jeg få en dejlige storbror det kunne ik bedre hvis de to ønsker gå i opflydels. åh snit kan se klokken er være at blive mange så jeg må se at skynde mig at komme i tøj så jeg kan komme i skole.

det tog mig ca 30 minuter for at finde det rigtig tøj jeg vil ha på. det er en stort stram jaens blå top rød bluse, rebook sko og sidst men ik mindst min why dont we jakke mit egen desing. Da jeg er kæmpe fan af dem. men nok om det nu vil jeg tag nogle morgen mad for at være klar til skole i dag.

godmorgen skat har du sove godt sprugte min mor? Ja det har jeg , jeg har sove dejlige hvad med dig mor har du sove godt svare jeg med nyskerig stemme.
ja det har jeg men jeg har nogle jeg skal fortælle dig når du kommer hjem fra skole. sagde min mor med en glad stemme.  jeg tænk med det samme åh nej hvad kommer der til at ske nu altså med os? Men det vil jeg ting på lige nu for jeg vil heller tænke på min skole.

spoler frem til skolebus stop sted.
heldvis nogle jeg at kom i god tid inden skole bus kom. Da jeg ved den nogen gang kommer lidt før tid.
jeg begynder at sætte mig ind bus ved vinduet og tag min hører telefon i øret. Hører Why Dont We music.
Self der ingen i min klasse der er fan af dem. Men det er jeg ligeglad for jeg elsker dem og deres music og det
er det vigtigs eller sådan har jeg det i hverflad.

på vej til skole ser den hottes fyr fra skole kommer ind i bussen. Han er så flot og hans smukke brun øjne.
Men problem er at jeg ik god nok til ham er jeg bange for. På grund at han hele tiden lad som om jeg ik findes
for ham. derfor føler jeg det er så godt at jeg hører why dont we music. For føler deres musik forstå hvordan jeg har det og min opvæsk .

lige der ik skulle ske kommer en af piger som godt kan lide at snakke grim om mig og mobbe mig. Med at hun sagde jeg var grim ulækker og jeg vil aldrig få en kæreste fordi jeg var så grim. Jeg blive så ked at det så tåre flad ned af min kind imens den flotte dreng så jeg græd. 

han begyndte lige pludselig at grine af mig lige pludselig og det synes jeg ik var særlig rar da han jeg troede han var en sød fyr. Men da tog vist fejl skuffes på vej hen til skole.

jeg ankommer til skole kl 8.30. Og jeg synes det altid er bedste at man kommer lidt før tiden i skole. for så få man os nogle tid sammen med de andre man kender fra de andre klasser. 

spoler frem til klasseværelset.

jeg kommer ind i min klasse og sider på min plads. Efter vi har fået vores navne råbt op. Hørte jeg at min lærer siger at det er min sidste dag i klasse og at vi skal hygge os med film og slik.

what tænke jeg at det er min sidste dag i klassen. hade virkelig underlig tanker om det hvorfor endelig og hvad er grund til at det er min sidste dag i klassen. Men glæder ihverfald til at hører hvad min mor har at fortælle mig når jeg kommer hjem. kære casandra da det er din sidste dag i klasse må du vælge hvilken film vi skal se i dag sagde min lær mig. Mange tak men jeg vil gerne ha at vi ser the zobimes. svare jeg med en glad stemme. Ah den tror jeg desvære ik skole har. Men det kan være at vi kan finde en anden du gerne vil sammen os. Svare min lære tilbage med en glad/trist stemme. 

det er helt ok at skole ik har den film men helvis så vil gerne se en disney film på min sidste dag her søde lære. Svare jeg med en glad stemme. Jo self må du det. Og vi har heldvis mange forskelig dinsey film der lægger vores mapper til undersving. svare min lære tilbage på mit spørgsmål. Og jeg svare kan vi se lady og vagbonde 2 vask på eventyr. Ja den har vi i vores film mapper sagde lærer til mig med det sammen bagter vi åben mappe med skolens film. 


spoler frem til frivarter. 

puha det har være en vildt underlig morgen. Først min mor vil fortælle mig nogle når jeg kommer hjem. Og så det her få at vide af det er min sidste dag skole. Men nu håber der ik sker mere i dag for det gøre min dag helt forvirret.

Kort tid bagefter begyndte jeg at skynde mig ud til skolegården.  Da jeg gerne vil sige fortælle de venner veninder jeg har fra de andre klasser at det er min sidste dag i dag. 

underopbyning følg med og se hvad der sker <3 


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

cold in la -why dont weWhere stories live. Discover now