ZÜLFÜ LİVANELİ - GÖLGELER

11 0 0
                                    



-ZÜLFÜ LİVANELİ - GÖLGELER -



●●Merhaba Arkadaşlar. Zülfü Livaneli'nin - Gölgeler adlı kitabını yorumlayacağım sizlere. Birçok okuyucular bu kitabı okumuştu, bugüne kadar bu kitabımızı okumamamın büyük bir edebiyat eksikliği olduğunu düşünüyorum kendi açımdan. Öyle ya önce Türk Edebiyatı'mızın okunması ve anlaşılması taraftarıyım. Oysa edebiyat dünyasında okunmayı, anlaşılmayı, yorumlanmayı bekleyen birçok muazzam kitap var. .
●Zülfü Livaneli'nin kitaplarına bir türlü başlama fırsatı bulamamıştım. Başlangıç için "Gölgeler" adlı eseri 'ni seçmiş bulundum. Ablamda vardı bu kitap ondan aldım :) İyi ki de almışım. ●Öncelikle bu kitabı okurken yüzümde tebessümler eşliğinde okuduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Kitapta yazarımız, edebiyat dünyamızdaki saygıdeğer 15 yazarımıza mahlaslar vermeyi tercih etmiş. Bu mahlaslar 15 yazarımızın gerçek hayattaki isimlerinden ya da dergilerde ve eserlerinde kullandıkları mahlaslar. Kitapta Mustafa Kemal Atatürk ve Fatih Sultan Mehmed'e yer verilmiş olması beni ayrıca mutlu eden ayrıntılar..
●Kitabı okurken, onları fotoğrafları ve yaşadıkları dönem gereği sadece birkaç videoları ile bildiğimiz yazarlarımızın kitapta gölgeleri arasında geçen diyalogları hayalimde canlandırmaya çalıştım olabildiğince.. ●Bir de kitap, resimler ile desteklenmiş bu da kitabı okurken ve yazarların gölgelerinin diyaloglarını hayal ederken destekleyici bir unsur olmuş bence. Bize böylesine muazzam bir edebiyat şöleni'ni okuma olanağı veren çok sevdiğim Zülfü Livaneli'nin kalemine sağlık diyorum son olarak. Keyifli okumalar diliyorum herkese.. :)

- OKUDUĞUM VE SİZE ÖNERMEK İSTEDİĞİM KİTAPLARIN YORUMLARI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin