1 NİSAN

193 11 0
                                    

Arkadaşlar bugün derse biraz geç girdim tuvalette sigara içiyodum sınıfa bi girdim ayakta birisi var hafif kirli sakallı ülkücü bıyığı bırakmış.Sınıftakiler bana müffettiş geldi kanka dedi.Dedim aha göte geldik cebimde sigara paketi var dedemin meyve pıçağı da bende yakalanırsam en az 10 yıl hapis yerim amk.Baktım müfettiş neden geç kaldın dedi. Hemen dedim hocam kusura bakmayın motoru bozdum dün gece.Sabahta yumurta yedim tuvalette sıçıyodum.Bu dedi gel bakalım yanıma, yanına gittim korkudan götüm titriyo amk bacaklarımın arasından su akmaya başladı galiba altıma işemiştim.Sınıftakiler kahkaha atıyolar dedim niye gülüyonuz keş sülo dedi kanka o müfettiş değil,Kantinci osman biz sana 1 Nisan şakası yaptık.Ulan amına koduklarım siz kime şaka yapıyonuz lan altıma sıçıyodum dedim.Osmanın kafasını tahtaya vurdum sinirimi tam çıkaramadım kaldırdım bunu ayağa kafasına çöp kovasını geçirdim 45 Numara Botlarımla uçan tekmeyi vurdum yere düştü her taraf fişne suyu oldu.Ben zaten bu piçi hiç sevmiyom amk coca cola şişesine le'cola koyup satıyo.Baktım sınıftakiler hala gülüyo açında götünüze gülün tipini siktiklerim dedim gerildim koştum 45 Numara Botlarımla bunlara uçan tekmeyi vurdum keş süloyla sidikli ismail camdan uçtu,diğerleri kaçtı.Hemen osmanın pantalonunu çıkardım gittim tuvalette giyidim.Okulun bahcesine çıktım baktım Ambulans gelmiş keş süloyla, sidikli ismaili hastaneye götürüyolar.Bunlar da hiç şakadan anlamıyor amk alt tarafı 1 Nisan şakası yaptım.Polisler beni arıyomuş kesin onlarda 1 Nisan şakası yapacak.

45 Numara BotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin