/1. Bölüm/

985 33 6
                                    

16 Kasım 2007

Kendini odaya kilitlemiş küçük çocuğun gözleri ağlamaktan kızarmıştı, daha 13 yaşında annesini kaybetmesi ve babasının başkasıyla evlenmesi ağır geliyordu ona. Başkasını annesi kabul etmesini istiyorlardı nasıl olabilirdi ki bu? "Harry artık saçmalamayı kes ve şu odadan çık!" Babasının kızgın sesiyle irkilmişti  çocuk eğer biraz daha böyle burda kalırsa günün sonunda babasının ne yapıcağını bildiği için göz yaşlarını silip kapıyı açtı. Onu gören babasının bakışları yumuşamıştı sanki, eğildi çocuğunun kulağına  ve fısıldadı "Biliyorum bu zor ama dene ve bir şans ver"  ayağı kalktı ve Harry'i salona yöneltti. Harry bir yere oturunca babası işlerini halletmeye gitti. Harry sıkılmışçasına etrafına bakarken kenarda beyaz elbisesiyle oturmus küçük bir kız çarptı gözüne, ayağa kalkıp kızın yanına gitti ve oturdu. Küçük kız Harry'i öyle inceliyordu ki Harry rahatsız olmuştu "Bana öyle bakmayı keser misin?" Küçük kız Harry'nin sözleriyle kafasinı yere eğdi "Kaç yaşındasın?" Küçük kız parmaklarıyla üçü göstermeye çalıştı "üç" Harry küçük kızın şirinliğine karşı gelemiyerek ğüldü "Niye gülüyorsun?" Kızın sorusuna kaŕşı ciddiyet takındı yüzüne "Bilmem" küçük kız kaşlarını çatıp düşündü, kumral saçları, mavi gözleri ve davranışlarıyla çok tatlıydı "İsmin ne?" "Harry, peki seninki?" "Belle" "Güzel isim" "Teşekkürler seninki de" "Harry oyun oynamak ister  misin?" Harry'nin bunu reddedemeyecek kadar canı sıkılıyordu küçük kızı başıyla onayladıktan sonra beraber bahçeye çıktılar. "Biliyor musun Harry ben büyüyünce kaşif olucağım" "Kaşifler ne yapar Belle bana anlatır mısın" "Harry bilmemen imkansız bunu herkes bilir cahil misin?" Harry yere oturmuş küçük ama bir o  kadarda büyük kıza baktı, "Belle kızım sana yere oturma demediler mi" Bir kadın gelmişti Harry onu tanımıyordu aslında o salondaki çoğu kişiyi tanımıyordu. "Dediler Ally ama umrumda değil"  "Ah Belle biz seninle ne yapacağız?" Küçük kız omuz silkti, Harry küçük kızı yavaşça kucağına  çekti "Belle sen büyüyünce hayatımda gördüğüm en iyi kaşif olacaksın" "Teşekkürler Harry" küçük kız başını Harry'nin boynuna gömdü ve ona iyice sokuldu....

-----------------------‐----------------------------

Ben ne yazdım ya of
Aklıma kurgu geliyor yazıyorum ama hic biseye benzemiyo dhsjzusj ama olsun

 SOEUR /h.s/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin