/4.Bölüm/

355 26 8
                                    

Bella yutkundu Harry uyuyordu, aslında biraz üzülmüştü ve onu uyandırmayı düşünmüştü fakat o kadar tatlı uyuyordu ki kıyamamıştı yavaşça içeri girdi ve elindeki tepsiyi yatağın yanındaki iki çekmeceli şifonyerin üstüne koydu. Yatağın etrafında tur atıp sessizce yatağın üstüne çıktı ve genç çocuğa biraz yaklaştı, o burnuna dolan ağır kokusuyla sarhosa dönmüştü sanki kafasinı Harry'nin göğsüne koydu ve hem Harry'nin kokusunun verdiği etkiyle hem de yatağın rahatlığıyla o da uyuya kaldı.

~~~

Kıvırcık saçlı çocuk yeşillerini aralayınca bir an kalbinin sıkıştığını hissetti Belle üstüne çıkmış ve uyuyordu, o kadar tatlı gözüküyordu ki sarıya kaçan saçları yüzüne düşmüştü ve minik ellerini yumruk yapmıştı "Belle" "Je veux dormir (uyumak istiyorum)" fısıldamıştı, küçük kız okula başlamamasına rağmen Fransızca öğreniyordu çünkü annesi yarı Fransızdı fakat fransızca bilmiyordu fransızca öğrenmesini isteyen anneannesiydi ve onu Fransızca konuşunca evde tek anlayan Harry'di. Harry  çok küçükken Fransızca'yı öğrenmişti bunun sebebi annesinin en sevdiği dilin Fransızca olmasıydı, Harry her nedenini sorduğunda annesi her zaman aynı cevabı verirdi "qui sait? (Kim bilir?)"
   "Belle hadi uyan" küçük kız dudaklarını yaladı ve hafifçe esnedi, gözlerini araladığında telaştan eli aya birbirine solanmıştı resmen o en son sadece Harry'nin yanına yatmıştı. Hemen Harry'nin kucağından indi "Şe-şey ben kurabiye yapmıstım ister misin?" Harry dudaklarını yaladı ve şifonyerin ustündeki tepsiye baktı "Mmm çok lezzetli görünüyor" kız tepsiyi zorlukla kaldırdı "Çünkü ben yaptım" Harry gülümsedi "Harry" küçük kız tepsiyi Harry'nin kucağına koydu dikkatlice "Efendim Bel." " Harry, ismin çok güzel" "Senin ki de öyle" Bu gün kreşte öğretmen bana seni en çok mutlu eden nedir diye sordu" "Sen ne dedin?" "Harry" "Efendim?" "Hayır yani ben öğretmene Harry dedim"

Harry gözlerini kırpıştırdı belki bunu başkası söylese pek umrunda olmazdı fakat bunu Belle'nin söylemesi kalbinde bir şeylere yol açmıştı

 SOEUR /h.s/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin