Human Blood - Halloween Edition

841 50 30
                                    

Emily's synsvinkel:

"Louis, du sagde vi skulle lave noget sjovt også slæber du mig med hen på et stadion?" Jeg fulgte efter ham, ind i den store bygning.

"Kom nu bare med!" svarede han målrettet. "Skal I performe nu?" Han nikkede glad. "Er det derfor jeg er her?" Han nikkede igen.

Jeg sukkede inden han forsvandt direkte ud på scenen. Jeg placerede mig på en stol, hvor jeg kiggede lidt rundt af kedsomhed.

Pludselig kom der et par piger ind. "Øh undskyld? Er One Direction gået på scenen?" Jeg nikkede. "Hvem er I?" Spurgte jeg. "Jeg er Maddie Wolf" "Jeg er Anne Stokes" "Jeg er Eleonora Hemmings" "Og jeg er Jessica Gilbert"

Jeg løftede undrende øjenbrynet. "Nu kan jeg jeres navne, men hvem er I?" spurgte jeg igen. "Altså jeg er Louis' kæreste. Anne er Zayn's kæreste. Jessica er Liam's og Eleonora er Luke's søster og Niall's kæreste" svarede Maddie.

"Okay? Jeg er Louis' søster, Emily" De nikkede. De vidste godt hvem jeg var. "Jeg har aldrig mødt nogen af jer før nu? Hvorfor møder jeg jer først nu?" De trak på skulderne.

•••

"Hvorfor er vi ikke gået endnu?" Spurgte jeg Louis og Harry om. "Fordi vi skulle vente på de andre. Jeg sukkede. "Men nu er vi helt alene inde på et mørkt stadium!" De nikkede.

Jeg trak i håndtaget på døren. Den var låst. "Louis, sjov joke! Lås så op" sagde jeg irriteret. "Jeg har ikke nøgle og den kan kun låses udefra?" Vi kiggede alle på hinanden.

Anne's synsvinkel:

"Slap nu af! Det er Halloween og vi er fanget på et stadion sent om aftnen! Værre er det ikke..." Jeg troede ikke engang selv på mine ord.

Emily og Eleonora begyndte at skrige. Man kunne pludselig høre højtaleren blive tændt. En dyb og anstrengt vejrtrækning lød i højtaleren.

"Louis Tomlinson. Liam Payne. Zayn Malik. Harry Styles. Niall Horan. Anne Stokes. Eleonora Hemmings. Emily Tomlinson. Maddie Wolf. Jessica Gilbert. Luke Hemmings. Calum Hood. Ashton Irwin. Michael Clifford."

Stemmen nævnte alle vores navne.

"Der er sket et mord på stadionet. Find morderen." Højtaleren slukkede også gik der panik i folk.

Maddie's synsvinkel:

Folk råbte og skreg panisk. "Tag jer lige sammen!" råbte jeg irriteret. Folk blev helt stille. "Jeg er ligsom en vampyr? Er det så også uhyggelig?!" De skreg igen.

"Hallo! Det var ironisk!" De stoppede igen. "Vi må finde en måde at komme ud på!" sagde Harry. Endelig siger fyren noget klogt.

"No shit Sherlock!" Svarede jeg surt. "Jeg bryder igennem døren!" Jeg tog tilløb og løb hen mod døren. Men jeg blev bare skubbet tilbage.

"Panserglas..." mumlede jeg. "Okay, lad os gøre som stemmen sagde; find morderen!" Lød det fra Liam.

Vi nikkede os alle enige.

•••

"Jeg giver op! Vi er allerede døde!" råbte Jessica fra den anden ende af gangen. "Det kan vi ikke bare!" Svarede jeg og gik hen efter hende. "Jessica!" Det var Liam.

Vi havde delt os op i piger også de to drenge grupper. "Liam!" skreg hun tilbage. Liam lød skrækslagene. Jessica løb forvirret rundt imens hun tudede.

Pludselig opdagede jeg at vi var lukket inde. Jeg begyndte også at råbe efter hjælp. Vi slå og sparkede rundt på væggene.

Emily's synsvinkel:

El, Anne og jeg gik sammen. "Hvor er vi?" Spurgte Anne. "Vi er i svømmesalen" svarede jeg imens jeg stille gik hen til bassinernes kant.

Der lå en krop i vandet. Da jeg kom tættere på, kunne jeg kende personen. El brød ud i gråd. Det var Niall, der flød rundt og var død.

"El, kom nu med videre!" sagde Anne beroligende og hurtigt var vi videre. "Emily!" Det var Louis og Zayn. "Vi fandt Niall druknet i poolen!" græd El foran Zayn.

"Men vi kan heller ikke finde hverken 5sos eller Liam og Harry?! Hvad er der sker?!" spurgte Zayn ivrigt og uforstående. "Hvad med Maddie og Jessica? Har nogen set dem?" spurgte Harry.

Vi rystede på hovedet. "Vi må finde de andre!" Sagde jeg og gik videre.

•••

Vi havde fundet Ashton og Luke, men vi manglede stadig Liam, Harry, Maddie, Jessica, Michael og Calum.

Pludselig skreg Anne et højt skrig bag os. Vi løb hen til hende og kiggede længe på det hun havde set. Maddie, Jessica, Liam og Harry. Døde.

De sad op ad væggen og var helt stendøde. "Maddie!" hulkede Louis. Synet af dem fik også mig til at græde.

Harry sad med en kniv lige i brystet. Hans blik var tomt og stift ud i luften. Hans grønne øjne var blevet helt babyblå fordi han var død. Det samme med de andres øjne.

"Vi skal ud herfra!" sagde Anne hurtigt og trak i os. Vi fik med hård hånd kæmpet os væk fra ligene igen.

Eleonora's synsvinkel:

Vi var kommet ind til scenen igen. Igen, var der lig. Calum og Michael. Calum var blevet kvalt i en ledning og Michael sad død ved trommerne.

"Hvorfor bliver du ved med at myrde os?!" råbte Anne vildt højt. Højtaleren blev tændt igen.

"Niall, Liam, Harry, Jessica og Maddie er ude af spillet. Der er sket et mord på stadionet. Find morderen." De tunge åndedrag varede lidt før han slukkede for den igen.

Vi gik bange videre. "Hvor er Luke og Zayn?" spurgte Emily og kiggede hen på mig. "Luke?!" kaldte jeg, men ingen svarede.

Pludselig greb jeg noget, som jeg absolut ikke ville gribe. Jeg greb Luke's hoved. Jeg skreg og kastede det væk. "Luuuuuke?" Hulkede jeg trist.

Emily greb også et hoved. Zayn's. Hun begyndte også at græde igen. "Jeg vil ikke mere! Luk os ud!" Græd hun. Louis prøvede at trøste hende ved at holde om hende, men han var også selv ved at knække.

Emily's synsvinkel:

Imens jeg gemte hovedet i Louis trøje, hørte jeg et skrig. Jeg hørte hurtigt op. Louis blev hurtigt slap i kroppen imens han holdt om mig. Alle omkring mig var døde?

Jeg skreg og bakkede tilbage imens Louis faldt til jorden. "Nej!" råbte jeg grædende. Jeg bakkede ind i noget skarpt, som hurtigt stak mig ind i ryggen.

Jeg kunne se spidsen komme ud af min mave. Jeg holdt vejret imens højtaleren blev tændt igen. "Gameover Emily." Min øjne lukkede langsomt i.

•••••••••••••••••••••••••••••••
Happy Halloween🎃

Håber I kunne li' min Halloween speciel🎃 Skriv gerne i kommentaren❤️

Jeg ved godt at Anne også var kærester med Louis, men der er ikke to der kan være det, så hun fik Zaynie🙌❤️

-Louis' Girl xx

Gameover - Halloween SpecielWhere stories live. Discover now