We gingen de manege binnen toen ik erachter kwam dat mijn handschoenen nog in mijn fietstas zitten en ga ze halen louise en milan blijven in de kantine zitten tot dat ik terug kom. We gaan naar laura (werkt in de kantine) zij heeft onze kaarten en pakt ze zodat wij kunnen afstrepen. Ik heb nog maar 2 lessen over!! Ik kijk naar de lijst en naar het uur wanneer wij les hebben deze keer gaan we niet vrijrijden maar gewoon in de les om 14:00 en het is 13:45 ik kijk op wie ik moet ik moet op storm maar die vind ik nogal erg irritant en daarom vraag ik aan laura of ik op iemand anders mag. En dat mag natuurlijk maar dan moet ik wel zelf opzadelen en daarom vraag ik of louise mee wil poetsen en ja hoor dat wilt ze wel maar alleen als haar lieve milan mee gaat helpen dus doen we dat omdat louise oreo heel fijn vindt hoeft ze niet van paard te wisselen. Ik pak snel mijn poetskoffer die ik bij de poetsplaats neer leg en daaruit pak ik mijn halster en halstertouw en ga naar sandy. Ik doe de halster snel om haar hoofd en neem der mee naar de poetsplaats gezellig met zijn drieën gaan we sandy poetsen eerst vind milan het een beetje eng maar daarna doet hij het met plezier terwijl ik en milan door poetsen gaat louise de zadel en hoofdstel halen. Als louise om de hoek verdwijnt komt milan dichterbij staan en vervolgens flirt hij met me hij zegt allemaal lieve dingen zoals :,, jouw oog zij de mooiste van de wereld“ en dan zoent hij me ik duuw hem weg waardoor sandy schrikt en begint flink te bokken ik maak der weer rustig en net voor dat ik milan weg wil sturen komt louise binnen waardoor het niet kan ik doe de zadel goed doe de hoofdstel om en ga sandy aansingelen waardoor ze in milan's hand bijt hij doet alsof het niet pijn doet maar dan zie ik bloed louise stuurt milan naar laura om een pleister te halen en wij pakken de pony's en zetten ze op de middenlijn ik doe mijn cap en handschoenen aan en wacht tot kelly komt als kelly de beugels op mijn hoogte heeft gedaan en ik mijn teugels op maat heb gepakt stap ik aan!!
Ik hoop dat jullie het boek nog leuk vinden??