Îmi trage capul pe spate ținându-mă de păr și mă sărută atât de intens, încât am nevoie de celălalt braț al lui pentru a-mi susține corpul, căci picioarele-mi par de plastilină. Îi simt foamea din sărut și mă întorc cu fața la el. Îmi pun brațele în jurul gâtului său și-i răspund cu un sărut la fel de pasional. Mă saltă în brațe și mă duce în pat, fără a întrerupe sărutul. Mă așază ușor jos și se dă un pas în spate să-mi privească pielea goală și udă. Din părul meu ca focul picură apa unui duș rapid în doi. Îl privesc și eu fără rețineri și-i zâmbesc. Îmi răspunde cu unul dintre cele mai leneșe și mai sexy zâmbete ale lui în timp ce se apropie ușor de mine, fără a pierde contactul vizual nici măcar pentru o fracțiune de secundă.
Ne duelăm din priviri până ajunge în fața mea și se apleacă să mă sărute ușor, tandru și fără grabă. Îmi face semn să mă las pe spate și-l ascult. Îngenunchează apoi în fața mea și pentru câteva minute pierd contactul cu realitatea. Îi simt apoi gura peste a mea și-mi dau seama că am avut parte de cel mai bun sex oral din viața mea.
Mă sărută din nou pasional și parcă nu mai e ca înainte. Sărutul acesta parcă n-ar fi al lui. E prea umed și lipicios. Deschid ochii să văd ce se întâmplă și realizez că de fapt, câinele meu e cel care mă sărută cu limba lui plină de salivă și blana lui imensă.
După ce realizez că totul a fost doar un vis, mă dau jos din pat și intru la duș plină de salivă de Saint-Bernard pe față, singură, fără nicio bunăciune care să mă săpunească pe spate.