Melody
Gözlerime bakarak üstüme doğru yürüyordu.Çok yakınıma geldiğinde,gözlerimi kapattım.Ama hiçbir şey olmamıştı.Gözlerimi açınca,buraya elindeki çöpü,yanımdaki çöp kutusuna atmaya geldiğini anladım.
Ağzından biraz kısık bir sesle "Tatlısın." kelimesi çıktı.Ve konuşmaya devam etti "Ben Haruka,tanışmak ister misin?"Cidden utanmıştım,bu yüzden kaçmak için "Ah,çok isterdim ama zil çaldı.Belki sonra" diyerek hızla uzaklaştım.
Sınıfa çıktığımda hocanın gelmesini beklerken,hala o anı düşünüyordum.Uzun zamandır kimse benimle tanışmak istememişti.Vücudumdaki tüm kan yanaklarında toplanmıştı sanırsam.Öyle ki,yanakların alev alıyordu.Ancak bu düşüncelerim hocanın sınıfa girmesi ile sonra erdi.
SONUNDA!Zıl çaldığı gibi kafamı deftere koydum.Ilk günden hayvan gibi ders işlemek nedir ya?Hani gıcıksındır,öğrencilere acı çektirmek için ilk günden ders işleyeceksindir ama bu nedir Ya! 4 sayfa yazı yazdırılmaz.
Tüm tenefüs kafamı sıradan kaldırmayacaktım ama sınıfa tanıdık bir ses giriş yaptı. "Pişt!otobüsteki kız,hani tanışacaktık?" Derdi neydi bunun?Tüm gözler üzerimdeydi ve ağlamak istiyordum. "N-neden bu kadar istiyorsun ki?Yani tanışmayı?" diye sordum,korkak bir sesle. "Hey,sakin ol.Sadece arkadaş olabiliriz diye düşünmüştüm.Istemiyorsan sorun değil." O an utandım ve benimle dalga geçtiğini düşündüm.Bu yüzden cevap verdim. "Teşekkürler,pek istemiyorum." Şaşırdı.Sınıftan "OoOOOOOOooOO"Nidaları çıkıyordu. Bana döndü ve gülümseyerek "Peki,hoşça kal o zaman." diyerek sınıftan ayrıldı.
Sınıftaki ve kapıdaki meraklı gözlerin beni izlediğini biliyordum.Bu yüzden kulaklığımı takıp,sıraya kafamı koyarken,tüm bunların unutulmasını diledim.
@jhl_entertainment
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wheels On The Bus | HaruMel
Fanfictionotobüsün tekerleği yuvarlak,yuvarlak,yuvarlak.