Би:-Ёоо!!!! Ким Тэхён битгий гоё юм үзэж байхад ус цацаад бай л даа!!!Новш гэж......
Тэхён:Хэн чамайг +18 үз гэсийн гохино.ЧАМААС БОЛЖ БИ НАСНААСАА ӨМНӨ ИЙМ ГАЖ БОЛСЫН БГААЗДЭЭ!!!
Би:Заза тэгээд!!
Тэхён:За!Юна гуай,,Чи ийм юм үздэг ч чи о*гон биздээ.Айн *Инээх*
Би:Тийм ээ тийм .УДАХГҮЙ САЙХАН ХҮНТЭЙ УУЛЗААД ӨГЧИХНӨ.Чамайг байгаагүй бол би аль хэдийн өгчихсөн байх байсан за.
*Тэхён уурлаад гарах*
За намайг Пик Юна гэдэг.17тай ахлах сургуулийн сурагч .Одоо зуны амралт эхэлсэн го байна аа.Сая харсанчлан энэ бол миний сайн бүр дотны найз Ким Тэхён.Миний ээж аав 2Америкт тэрний ээж өнгөрч,аав нь манай аав ээжтэй цуг ажилладаг.
БИ ГАЖ Л ДАА.Ер нь би олон ч удаа хүнд охин насаа өгөх гэж тэр үздэг таашаалаа мэдрэх гэж оролдсон ч энэ нэг гай дандаа болиулдаг .
Зохиолчийн талаас
Өнөө орой Жэннигийнд үдэшлэгтэй тул Юна Тэхёныг байхгүйд бэлдээд гарлаө.Бараг л бөгс гарах дөхсөн бариу улаан даашинз ?өндөр хөр өсгийт,гоёмсог сүрчиг гээд эр хүн болгоны хүслийг өдөөм хувцас өмслөө.
Машиндаа суун Жэннигийн зуслан руу урагшилна.Тэр ирээд гэр лүү нь ороход аль хэдийн архи үнэртэж байна.Энэ бол муу хүүхдүүдийн ажил .Архи ,порно,тамхи гээд хэрэглэхгүй зүйл гэж байхгүй.
Тэр ороод Хундгага юм аваад явж байтал замд нь нэг гачин охин иоээд мөргөчихлөө.Хувцсан дээр нь унаад юу ч гүй норов.
Охин:уучлаарай,,,үнэх..
Юна:Холд,Замас холдооч эргүү амьтан бэ?????? Ашш өмсөх юм өөр байхгүй гэж бодон явтал нэг эр ирээд "Нааш ир"*Гараас нь аваад дээш гарах"Юна хүчилсэн ч чадсангүй .
Гэтэл өрөөнд оуулаад гэнэт ор луу шидэн хувцсыг нь урах нуу гэлтэй тайлж эхлэв.
Юна:Хөөе боль,болиоч новш минь *Түлхэж холдуулах гэж оролдох*
Даанч эр хүнийг яаж ч чадсангүй тэр эр шууд дотуур хувцсыг тайлж гарав.Юнагийн нулимс урсхаас өөр юм хийж чадахгүй байв.
Эрэгтэй шууд дотуур хувцас руу нь гараа оруулан эр*тэнийг нь илж эхлэв.
Юна-Ахх,боль боль болиииоч!!!Гуйя
Эр:Хөөх ,Чинийх үстэй юм байна.Надад ийм нь таалагддаг.*Дотоожийг нь тайлах*
Гэнэт нөгөө залуу ухаан алдаад өгөв.
Юна гайхан хартал Жимин нөгөө залууг цохин унагааасан байв.
Жимин:Юна зүгээр үү????Энэ чамайг яасан ?????Бие нь зүгээр үү??
Юна ч айсан төрхөөсөө гарч чадсангүй дэмий л уйлна.Тэр аль хэдийн явах тэнхэлгүй болжээ.
Жимин:Чамайг гэрт чинь хүргэж өгье.
Юна:Хэрэггүй ээ *Ухаан алдах*Зиа ,зав гаргаал санаануудаа бичиж эхэллээ 💜💜😈🌎🙆🏼♀️
YOU ARE READING
~Сонголт~
RomanceТийм ээ,би бол донтой охин л доо.17 той гэхдээ бүүр багаасаа л энэ зангаа авчихсан,12тойдоо л + зүйлс уншаад сурчихсан. Тэр бол Тэтэ ,Чим Чим 2 миний амьнаасаа хайртай 2 хүн.Нэгийг нь би эр хүний хувиар нөгөөг нь андын хувиах лхардаг.Гэвч би сонгол...