•Final•

652 42 11
                                    

Tae elindeki kağıdı yavaşça kutuya geri koydu.Bu kutu o'nun içindi bu kutu biricik sevgilisi jeongguk içindi.

Onunla kocaman 1 yıl geçirmişti.Onu hâla o kadar çok seviyordu ki.Yavaşça ayağa kalkarak aynada kendi çokmüş yüzüne baktı.Bugün sevgilisinin ölümünün üzerinden 2 yıl geçmişti.Tae hala jeongguku seviyordu.Biliyorduki jeonggukun onu beklediğini.Tae herzaman yaptığı gibi terasa  çıktı ve elindeki jeonggukun günlüğünün  arasına sıkıştırılmış olan not kağıtları vardı. Jeongguk kanser yüzünden hayata gözlerini yummuştu. Tae kahvesinden bir yudum daha alarak konuştu.

"sevgilim.Bak yanına geldim.buradayım yine yanımda olduğunu biliyorum.seni seviyorum."

derken de ağlıyordu.Tae biliyordu ki kendi canında  çok sevdiği sevgilisi melek olmuştu. Tae her ne zaman rüzgar esse jeongguk'u hatırlar dı. Ve şimdi Tae yine aynı yerde Aynı yıldızın altında idi.

boynundaki iki kolyeyide hiçbir zaman çıkarmamıştı.Biri O'nun biride kendisinindi çünkü o kolyeyi onlara jeongguk almıştı.
Tae odasına geri dönüp kağıdı hatıra kutusuna koyup kapattı ve  beraber çekttikleri fotağraflara göz attı ve bir göz yaşı daha döktü.Dolaptan jeonggukun Taeye herzaman kalmaya geldiğindeki giydiği  t-shirt ü alip kokusunu içine çekti ve 

"seni seviyorum sevgilim.Biz kaderi bulan iki kişiyiz."  dedi.





Under the same star // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin