Bermulanya perang

7 0 0
                                    

Kringgg . Bunyi lonceng kedengaran menandakan waktu rehat sudah bermula. "Mana kimberly ni" rungut layla . "Oi permpuan! Kau kn yang langgar Boyfriend aku.. klau dh hodoh tu... Hodoh je la... Ni ade hti nk rampas boyfriend aku HAHAHA" ...Natalie seorg gadis kaya yang berlagak atau lebih dikenali sebagai 'S.L.U.T'

   "Erk maaf tapi sbenarnya saya x langgar dye.. saya tolak dye sbb nak kejar bas tu sahaja" terang layla secara sopan . (Layla ni sopan sngt la nk je aku terajang si natalie) "ah kau.. dasr kurang perhatian.. dh la xcantik, bajet baik pulk tu" kata-kata natalie terus membuat aku naik marah." KAU PEHAL PRMPUAN?? KAU PIKIR BAPAK KAU KAYA, KAU TU CNTIK BOLE HINA ORG LA? EH SEDAR DIRI TU SKIT.. KAU TU HANYA SIMPANAN JE!!" Opss dngn kemarahan aku terlepas smua kata-kata aku.

     "Kau tnggu layla.. ade ubi ada batas tnggu esok hari aku balas... Jom geng" natalie yang bodoh itu membalas kata-kata aku dengan pantun yang bodoh."Layla!.. apa kau baru buat tadi???!" Kimberly bertanya dngn nada kagum dn terkejut. "aku x bole tahan la ! Asyk dye je yg menang! Dye nak perang ? Aku bgi dye perang !" Kata aku dengan pnuh keyakinan dn penuh semangat...

     Tetapi aku terpaku apabila kimberly bertanya pada aku "kau nk balas dengan cara apa?" .. memandangkan aku mempunyai rekod juvana pda masa lampau.. aku akn menarik smula diri yng lalu.. "aku akan buat jason suka pada aku.. heh" ... "Tapi mcm mana?" Tanya kimberly

<Bersambung>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Sweet Criminal Where stories live. Discover now