2.

0 1 0
                                    

Probralo mě zvonění mého telefonu.Volala mi Suzie.Vzala jsem to a hned jsem uslyšela její "naštvaný"hlas.

,,Proč mi jako neodpovídáš na zprávy?!"řekla jakmile jsem to vzala.,,Tak promiň,S [es] spala jsem.Kolik vůbec je?" Zeptala jsem se.,,Ok a je půl páté."řekla se smíchem S.

Domluvily jsme si čas a kde se sejdeme a já se začla chystat.
Učesala jsem se a oblékla jsem si černé leginy s ňákým nápisem a ktomu tomu triko obyčejný bílý.

Vzala jsem si vak a dala si do něj mobil,klíče,peněženku a pití. Udělala jsem si drdol a šla jsem na autobusovou zastávku.

Sedla jsem si a čekala jsem asi tak 5 minut.Nastoupila jsem a zapojila a jsem si sluchátka. Jela jsem 10 minut a pak jsem vystoupila jsem u parku kde jsme měly sraz.

Když jsem uviděla S sundala jsem si sluchátka a zrychlila jsem krok.
Došla jsem k ní a objala jsem se s ní.

,,Tak kam jdeme?Do Starbucksu?
Zeptala se S.,,Jo jasný " řekla jsem jí s úsměvem.Po cestě jsme kecali o škole.

Když jsme tam došly a objednala si tak jsme si sedly a začly jsme si dál povídat.,,Hele támhle je Márty"zašeptala mi potichu do ucha a ukázala na kluka co seděl u stolu naproti.

Zasmála jsem se a zvedla jsem se od stolu a vydala jsem se k němu.
S se Márty líbí ale stydí se.

Slyšela jsem jenom jak na mě volá S. Jen jsem se na ni šibalsky usmála a sedla jsem si vedle něj.

,,Čauko Márty hele nechceš si sednout k nám?"zeptala jsem se a kývla jsem hlavou na Náš stůl.
,,Jo,jasně moc rád."řekl s velkým ůsměvem.

Sedli jsme si ke Suzie a chvíli jsme si povídaly pak mi zapípala zpráva na mobilu.Odemkla jsem telefon a najela na zprávy.Psal mi táta.:Ahoj Emmi,chtěl bych ti říct pravdu o tvé matce a jiné informace😓táta.

Když jsem to dočetla úplně jsem zkameněla.S si toho asi všimla a začala mi mávat rukou před očima.Probrala jsem se a jen jsem jí ukázala tu zprávu.Když si ji přečetla chytla mě pevně za ruku.

Omluvyly jsme se Mártymu a vyrazily jsme na zastávku tam se semnou S rozloučila a řekla že jí pak mám hned zavolat.

Jen jsem přikývla.Objaly jsme se a já pak odjela domů.Když jsem odemčela a vešla do domu hned se předemnou oběvil táta.

,,Ahoj tati " řekla ksem stručně.,,Ahoj srdíčko tak poď " opáčil táta s ůsměvem.Vešly jsme do obýváku a sedly si na sedačku.

,,No,tak kde začít,......."začal táta.,,U mámy " řekla jsem rychle.
,,Dobře,když ti byl rok a půl přišla tvé matce zpráva z Albánie od její rodiny,že je její matka vážně nemocná.Rozhodla se že za ní pojede a chtěla mě a tebe vzít s sebou.Řekl jsem jí že to není dobrý nápad a že na ni račy počkám s tebou.Byla pryč celý rok.Po roce a 2 měsících přišel dopis o tom že letadlo ve kterém letěla Tvá matka se zřítilo a ona to nepřežila.Já jsem ale musel být silný kvůli tobě....."táta se jen nadechl a mluvil dál.,,Je to už dlouho od smrti tvé matky a já jsem se rozhodl že.....No prostě už mám 2 roky přítelkyni a požádal jsem jí o ruku.Svatbu budeme mít za týden."Vybalil na mě táta a mě spadla brada.

On mi jako ani neřekne že mi umřela mamka a hned potom na mě vybalí že má přítelkyni a za týden si ji bere?!
Prudce jsem se zvedla z gauče a s očima plnými slz jsem se koukla na tátu. ,,JAK SI MI TO MOHL UDĚLAT?!"zařvala jsem na něj a vydala jsem se nahorů.

Ze skříně jsem si vytáhla tašku a naházela jsem do ní pár triček, spodní prádlo ,dvoje rifle,čtvery leginy šortky,mikinu a bundu.Došla jsem do koupelny pobalila jsem ňáký hygienický blbosti a ňáký malovátka.Notebook a nabíječky tam nesměly chybět.

Vzala jsem si ten vak kterej jsem měla když jsem šla za S a vytáhla z něj mobil.
Najela jsem na správy s S a napsala jsem jí kde dáme sraz.
Napsala jen ok a pak už nic.

Vyrazila jsem na bus a už jsem zase jela k parku.Jo a málem jsem zapomněla říct že jsem si s sebou vzala i aktovku se vším.

Jakmile jsem vystoupila tak jsem uviděla S jak de ke mě.Objaly jsme se a já jí po cestě k ní Všechno řekla.

,,No jasně že budeš u mně!"řekla s úsměvem S.Já jsem se jen zasmála a S odemčela dveře od jejich nového domu.

,,Jo a někoho ti musím ukázat" řekla se šibalským usměvem S.Nic jsem na to neřekla a šla jsem za ní do obýváku.

Před vstupem do obýváku mě S zastavila a řekla ať zavřu oči.Tak jsem taky udělala.Někam mě dovedla a řekla až řekne teď že mám otevřít oči.

Jen jsem přikývla.Objaly a čekala jsem.,,3.......2......1........teď!!"zakřičel a S a já otevřela oči.

Musela jsem si zakrýt pusu abych ne začla křičet.,,Camíí!!!!" zakřičela jsem a skočila jsem mu do náruče.

,,Emmooooooo"zasmál se Cam.
Tak jo abyste byly v obraze Cameron je brácha S.Musel odjet kvůli škole.Byl pryč 6 let a teď se vrátil.

Já i S s ním mame skvělej vztah. Posedali jsme na gauč a začli si povídat.Asi o půl dvanácté jsme šli spát.Mamka od S s tím že tady ňákou dobu budu neměla problém,..naštěstí.

Koukla jsem se na mobil kde jsem měla 17 zmeškaných hovorů od táty a 31 zpráv.

S už spala ale Já unavená nebyla. Pomalu jsem se zvedla z postele a vydala jsem se ven na zahradu.

Mají tady jezírko a u toho houpačku.Bylo moc hezky.A ani nebyla taková zima.

Houpal a jsem se a koukala jsem do vody.Asi po hodině mě přepadla únava a tak jsem šla spát.

.................................................................

Tak jo je tu první pořádně kapitola a budu strašně ráda když mi napíšete komentář.Vím ze to nikdo nečte ale i tak😂😂❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 07, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Já tě nezradímKde žijí příběhy. Začni objevovat