<<1>>

77 8 1
                                    

Suga pov:

ხო ეს მე ვარ. კორეაში ყველაზე სახელგანთქმული მულტიმილიონერის შვილი, დიახ არ მოგესმათ მულტიმილიონერის. სიმართლე რომ ვთქვა მილიონერობასაც აქვს თავისი მინუსები...ეს ხალხი..რომელიც სულ გარს მეხვევა უკვე ზედმეტადაც კი მაღიზიანებენ, უბრალოდ ხანდახან ყველაფერს მარტო ყოფნა და მუსიკების მოსმენა მირჩევნია, ახლაც მივსეირნებ სველ ბეტონზე ლუდის ბოთლიდ ხელში, ვსვამ, ვსვამ და ვერ ვძღები. ორგანიზმი უფრო და უფრო მეტს მთხოვს ყოველჯერზე, ალბათ დამეთანხმებით 15 წლის ბიჭისთვის ამდენი დალევა არ შეიძლება თუმცა ეგეც მაგარი მკიდია, მთავარია მე მისწორდება, საერთოდ არ მაბედნიერებს ის ფაქტი რო მილიონერი ვარ...ბავშვობიდან მაკლდა მშობლების სითბო, უხეში და უზრდელიც ვარ მაგრამ ამის გამო თუ ვინმე უარყობს ამ ჩემ ყლეს, დამახტით ყველა დაეტევით იმხელაა.
ჩემთვის ნელა წყნარად მივსეირნობ, არავის არაფერს არ ვუშავებ,ნუ ჯერჯერობით მერე ვნახოთ..აი სახლი , ლალალა რა კარგია სახლი, მოიცა ჰაა? ეს რა ჯანდაბაა
სწრაფად სახლისკენ გავრბივარ , პოლიციის და სასწრაფოს გამაყრუებელი სირენის ხმა ყურსასმენებში აღწევს და ჩემი ყურის ბარაბნებს ფაქტუიურად ანგრევს , არავინ ყურადღებას არ მაქცევს , ვცდილობ შიგნით შევიდე თუმცა პოლიციელებს მტკიცედ აქვთ გადაწყვეტილი ჩემი ნერვებზე ათხრა, უეცრად სახლიდან სასწრაფო დახმარების დაფით ექიმები გამორბიან, ვხედავ რო მასზე ვიღაც წევს მაგრამ ვინაა? წვიმის და ცოტა ნისლის გამო ძნელი გასარჩევია თუმცა ვხედავ ხელი როგორ აქვს გადმოგდებული და სისხლის წვეთები როგორ იკვალავს მასზე გზას, სასწრაფოდ მისკენ გავრბივარ და....არა ჯანდაბა....ვიკეცები...ყურებზე ხელებს ვიფარებ და უბრალოდ თითქოს ჩემთვის სამყარო ჩერდება, საკუთარი გულის ცემის ხმაც კი აღარ მესმის , თითქოს აქ შეწყდა სიცოცხლე თითქოს ეს არის დასასრული..
- მათ...მათ..მე დამტოვეს..დამტოვეს-ნერვიულად ვიმეორებ და ხელებს ყურებზე ვათამაშებ-დამტოვეს...არაა! არააა! ის არ მომკდარა..მამა ცოცხალია -ფეხზე ვდგები და უკვე გარდაცვლილ სხეულს ზევიდან ვაწვები, ვეხუტები, ვებღაუჭები- მამა გთხოოვ! გთხოვ! ადექი ვიცი რომ ცოცხალი ხარ- მას ვანჯღრევ ვგრძნობ როგორ მებღაუჭებიან და ცდილობენ ჩემს აყენებას თუმცა არა მე არ შემიძლია არ შემიძლია ვუყურო მათ გახვრეტილ შუბლებს ვერ ვიჯერებ ნუთუ მძინავს ალბათ ბევრი დავლიე და ჰალუცინაციები მჭირს-დედაააა...მამაააააა - და ვიღაც მაჯაში ხელს მავლებს მოსაცმელს მიწევს და ნემსი შეჰყავს და მერე...მერე გამოსახულება ორმაგდება , უეცრად გონებას ვკარგავ და მერე აღარაფერი აღარ მახსოვს...


------------------------------------------------------------

იმედია მოგეწონებათ..უბრალოდ მუზა მეწვია და დავწერე თუმცა თუ გავაგრძელებ უბრალოდ გეტყვით რომ იქნება: დრამა, კომედია, ცოტა დეტექტიური და უფრო სათავფადასავლო. რაც შეეხება კომედიას შეიძლება ჩაფსმამდე გაცინოთ;დდ მაგრამ მეორე წამში გატიროთ..ნუ ეს პირველი თავია და ისეთი საინტერესოც არაა მერე ბუმი იქნება;დდ
5votze axals vdeb

🌺𝖈𝖍𝖔𝖎𝖘𝖊🌺Where stories live. Discover now