You IDIOT!!!!!!

95 2 0
                                    

Pane bože, já jsem jak po výbuchu a to jsem ani nepila. A ktomu mi ještě zazvonil mobil. ,, Ahoj Paule, co potřebuješ?" ,, Co? To ti nemůžu zavolat jen tak?" ,, Ne." ,, No dobře, potřebuju někoho zodpovědného kdo by mi pomohl a ty jsi ten nejzodpovědnější člověk kterého znám." ,, Tak jo, to beru pro tebe cokoliv." ,, Dobře tak za hodinku na téhle adrese." nadiktoval mi adresu a zavěsil.

Hned jsem se letěla oblíknout. Vzala jsem si svoje oblíbené tričko s vlkem a černé skinny džíny, své zelené oči jsem si orámovala černou tužkou a silnou řasenkou a přes ramena jsem si hodila koženou bundu. Nazula jsem si kolečkový brusle na kterejch jezdím všude kam se dá a rchle se rozjela na Paulem nadiktovanou adresu. Nebylo to tak daleko, asi jenom 5 bloků od mého domu. Za chvilinku jsem tam byla. Zazvonila jsem u toho mega-obrovskýho domu. ,, Ahoj Myro, tak pojď dovnitř, kluci už jsou tady." pozdravil mě Paul. ,, Ahoj, Paulí." vstoupila jsem a na gauči tam seděli 4 kluci. ,, Takže Myr, tohle jsou Niall, Zayn, Liam a Harry 4 z 5 z One Direction." ,, Ahoj kluci, jsem Myra Harterová." podala jsem si s nima ruce. Vypadali mile. ,, Myr, my potřebujeme tvou pomoc, od tý doby kdy, no já vlastně ani nevím odkdy se Louis chová jako arogantní namyšlená star a my chceme, aby to zase byl ten Louis, kterého jsme znali, ten co se pořád smál a vymejšlel kraviny. Musíš nám pomoct Myr, já vím že ty to zvládneš, protože ty zvládneš všechno." ,, Já to beru Paule." mrkla jsem. ,, Myr ty jsi zlatá." obejmul mě Paulí a pak se k tomu přidali i ostatní kluci, byli vážně super. Když vtom se ze schodů ozvalo: ,, Paule kolikrát ti budu opakovat, že žádnou starou hnusnou chůvu nech........." přišlo to nejarogantnější stvoření které jsem kdy viděla.

Pohled Louise:

Nechci aby mě nějaká kráva stará hlídala na každým kroku. Alespoň se na tu fuchtli jdu kouknout. ,, Paule kolikrát ti mám opakovat, že žádnou hnusnou starou chůvu nech..........." Páni, proč je tady ta kráska. ,, Ahoj krásko co děláš tady v tom bordelu?" ,, Jsem tvoje hnusná stará chůva kterou nepotřebuješ." A Auu to bude průser.

Po půl roce:

Pohled Myr:

Tohle vážně nejde, on je nemožnej. ,, Myro já tě nepotřebuju, žádná děvka mi nebude říkat co mám dělat." to přehnal. ,, Víš co, Seš jenom ubohej sobeckej hajzl, já se tě vážně nebudu snažit změnit, zkoušela jsem to s tebou dost dlouho, ale nadávat mi do děvek mi nebudeš. Kluci jdem porada. Sbohem Idiote." obula jsem si boty a s klukama jsme vypadli ze dveří. Šli jsme do Starbucksu. ,, Kluci takhle už to dál nejde, on se změnit nechce, ale jestli to takhle zůstane tak to bude zlý, ztratí všechny a všechno." ,, Máš pravdu." kuňkl Hazz. ,, Myr, my teda musíme jet, vrátíme se za 3 dny, seš fakt moc hodná že se nám postaráš o dům." ,, To je jasný, a užijte si to v LA." ,, Budeš nám chybět Myr." ,, Však vy mě taky kluci." hromadné obětí. ,, Tak se uvidíme za dva týdny." řekli a odešli. Já jsem šla domů za tým Magorem.

Zezula jsem si boty a šla jsem nahoru do svého pokoje, nestojím o setkání s víte kým. Lehla jsem si na postel a pustila si Kapitána Ameriku na TV.

Pohled Louise:

Má pravdu, musím se změnit, jdu za ní.

Pohled Myr:

KLepání. Kdo to je, doufám že ne............ ,, Ahoj Myr, můžu se dívat s tebou?" ,, Ne." ,, Proč ne?" ,, Protože nechci." ,, Promiň." Uno momento, on vážně řekl promiň? ,, Ty jsi řekl promiň?" ,, Jo." ,, Proč?" ,, Já, chci se ti omluvit za, no za všechno." ,, Hahahaha tenhle vtip se ti vážně povedl." ,, To vážně není vtip Myr, opravdu se ti omlouvám." ,, Seš nemocnej?" ,, Ne, to vážně nejsem. Jenom, uvědomil jsem si něco." ,, Loui? Myslíš to vážně?" ,, Myslím." a vten moment jsem vyskočila z postele a obejmula ho jak nejvíc jsem mohla. ,, Miluju tě." zašeptal najednou. To sem ho od sebe odstrčila. ,, Cože?" ,, Miluju tě, už hodně dlouho." ,, Já, já nevím co říct." podíval se do země a zalesky se mu oči. ,, Taky tě miluju." Políbila jsem ho.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 11, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

She! Was the one! No!!!!!!!! I'm NOT!Kde žijí příběhy. Začni objevovat