Жин:Жисү чи түрүүлж буугаад Жонгүүг Жимин эд нартай ширээ захиалж бай
Жисү:Аан за *гарах
Машинд нам гүм байх бөгөөд Тэхёний нүдэнд нулимс харагдана
Шюга:Чи муу н**ш *Тэхёнлуу дайрах
Жин:*зогсоох* боль юнги тэр юу хийсэн ээ сайн мэдэх байх угаасаа тун удахгүй Жонгүүг мэднэ шүү дээ бас Жимин
Тэхён:Би түүнд сайн байгаагүй удхаас нь өмнө салсан юу нь миний буруу байгаа юм хэлээч Хён!
Шюга:Гайхалтай чамд урам хугарчихлаа Тэхён~аа *гарах
Жин:Алив машинаас буу! Тэхён аа би машинаа байрлуулах хэрэгтэй байна
Тэхён:*буух~Энэ үеэр Жэнни гэртээ~
Жэнни:Чамд итгэсэн Тэхён! *Архитай хундагаа газар уруу шидэх
Чамд итгэсэн *архины шил газарлуу савах
Чамайг итгэж хайрласан *үсээ зулгаана орилно
Чиний худал үгсэд бялуурсан
Гэхдээ би чиний хувьд хэн юм бэ!
Чиний уйдаагаа гаргах тоглоом байсанаа ч мэдэхгүй чамд итгэж байжээ. Төрсөн ахдаа худалаа хэлж чамтай уулздаг байсан.
Хичээлээ таслана байж Чамтай алхдаг байсан чи миний амь амьдрал байсан тэгтэл чиний хувьд би хэн байсан юм хэлээч!Амьдралд шантарсан энэ охин хэнд ч баригдахгүйгээр энэ хорвоогоос арилхийг хүсэнэ удаанаар ширээн дээр үлдсэн лацтай архи аваад ууж эхлэв тэр юу ч бодолгүй уусан архи гэдэг хар далай уруу огцом унасан тэр согтсон.. Бас ганцаардсан ....
Тэр архиа талд нь оруулчхаад газар уруу яаж түүнийг хаясан шиг л шидэв одоо харин түүнд юу ч үлдсэнгүй архины халуунд шатаж үнэний үгэнд шаналсаар тэр гал тогоо орж эмийн хайрцаг цаасны хутаг цаас үзэг аваад буулгаж орхисон өрөөлүүгээ орлоо...
Хөшигөө зулгаан унагааж бага байхдаа багаасаа урдан эргэлдэнэ зогссоор ирсэн энэ дурсамж дүүрэн толио одоо хог мэт үзэж газар уруу хүчтэй шидлээ хаа сайгүй шилний хагархай элбэрэлт нарний гэрэлд гялтганан.Тэр кофе ний ширээн дээрээ суугаад цаасан дээр юм бичэх аж...
Цаасаа нугалж тавьчхаад цаасны хутгаа аван гараа сийчэж эхэллээ...
Түүний нүдэнд нулимс хуралдана улам чангаар өөрийгөө сийчих бол одоо гарж байгаа цуснаас илүү зүрхэн дэх шаналал нь нулимс хуралдаж нулимс нь цаасны хутгаар цус гаргах нь Жэнниг аргадна .(Ммм ммм *вибрат)
Тэтэ
Хайртай байсан шүү!Жэнни:Тэхён~аа та 2 хөөрхөн хос болно итгэж байна
Жэнни хариу биччхээд Тэхёноос үлдсэн ♥ТЭТЭ♥ гэх бугуйвчийг атгаад нүдээ анилаа.
Тэр энэ их зүйлсийн дараа амралтаа авж буй нь энэ юм
Одоо түүний биенээс асгарах цус хуралдах нулимс гарт атгаастай бугуйвчнаас өөр юу ч үгүй хоцорлоо
YOU ARE READING
Ахын Найз/Дууссан/
RomanceАхынхаа найзад сэтгэл алдарж үзсэн үү? Жон Жэнни миний бие ахынхаа найзд хайртай!