1♡

18 1 0
                                    

................
Daelyn pov
.................

finally aku pindah ke sch baru , tkle dowh ddk sch buruk tu lelama buat nye aku nie buta nnti. So first day of school new friends and of course new haters. Well who cares yg penting kwn aku ade dkt sch sna tu.

"Daelyn , cepat skit nnti lmbt pegi sch remember this is your first day honey"

"Coming omma!"

"Nah nie bekal kamu , take care dkt sna , pesan dkt jihyun omma srh tengok² kan kamu"

"Gomawo omma sebab buat kan daelyn bekal, kenapa smpi nk srh jihyun jga daelyn, daelyn dh besar dh, lgi pon oppa wooseok dgn oppa yohan kan ade, omma jangan risau sgt, okie lah omma daelyn pegi dlu oppa wooseok dh tunggu dkt luar"

"Nae honey,take care at your new school, annyeong!"

"Nae annyeong!"

Skip at school"
"Gomawo oppa hanta dealyn"

"Alah bukan sush mn pon, kite kan satu sch and we are siblings right?"

"Yeee oppa, daelyn pegi dlu ye oppa, annyeong oppa, saranghae oppa wooseok!♡"

"Nae nado saranghae daelyn!♡"

Pfff tk sangka abg aku sweet smpi mcm nie 3>

"Mn lah si jihyun nie kte nk jumpe dkt sini sebelum class"

Aishh pompuan nie klau aku nmpk die memang hbis ah aku kje kan die. Tahu tk dkt sini scary nk mampos! Why kau nk srh aku tunggu dkt sini wahai jihyun

"Baaaa!"

Aku sepak muke jihyun sekali menangis pompuan tu.

"Woi skit le pipi aku, hbis rosak pip peloes aku"

Aku mls nk lyn die dh lah terkejut kan aku, tahu tk aku tkut nk matey time tu, bole terkelua woi jantung aku.

"Alaaaa daelyn sorrylaaa tk tahu plk bole terkejut smpi mcm tu, gsgssghshs"

"hah gelak ii elok ii kene lempang tk psl ii lps nie kau dpt penyepak free"

Eii rse mcm nk sepak ii jk pompuan niee haishh nsib rmai oppa klau tk memang dkt sini jgk aku keje kan kau jihyun

"Dh la cptlah msuk kls tk psl ii aku dh ade record pelajar 'terbaik'

"yelaa daelyn, jum ikut aku pegi class"

Jihyun tarik tangan aku kuat ii duh skit weiii nk terputus tangan aku dibuat nye (ಥ_ಥ)

So yaa this is the first part hope krg suke💜, I will improve more❤, please vote and keep reading, thankiuuu💗

Confess Where stories live. Discover now