"Hei girls,"sapa Jennie kepada 3 orang rakannya iaitu Jisoo,Rose dan Lisa.
"Hei leader,"sapa mereka semula.
"Amacam group Twice tu?Dorang ganggu korang lagi ke?"tanya Jennie kepada rakannya. Twice merupakan musuh mereka. Lebih-lebih lagi si Momo tu. Yang merupakan leader group tersebut.
"Group berlagak nak mampos tu kononnya popular la. Kalau aku tanya bangla mesti bangla tak kenal. Kau nak tahu tak dorang rosakkan buku aku gara-gara aku rapat ngan Sehun. Si Mina punya pasal la ni. Excuse me dorang boleh gi mampos la! Dorang sapa nak halang aku bercinta ngan Sehun ?! Nak aja aku lempang si leader dorang tu! Buat group ambik la ahli yang ada otak! Ni tak ambik jugak yang perangai gedik nak mampos!"marah Lisa. Lisa kalau marah mengalahkan leader mereka.
"Kau nak tahu tak Jennie,dorang boleh pulak letak gam gajah kat kerusi aku. Lepastu si Momo tu warning aku jangan dekat ngan Suga.. Dia ingat dia tu Queen ke dekat sekolah kita!!"tudia Rose dah marah..
"Aku lagi teruk. Diorang rosakkan buku math aku. Buku tu la yang paling penting dalam hidupku. Tak guna betul! Tzuyu siap warning aku jangan dekat ngan Jin. Apa dia ingat dia tuhan ke nak arah arahkan aku?! Go to the hell lah!"marah Jisoo.
"Tak serik serik lagi dorang ni. Ramai ahli kumpulan dorang tinggalkan kumpulan tu sebab perangai 3 ekor musibat tu. Leader ngan ahli sama bodoh je. Bagi la sikit kebodohan tu kat orang lain. Ini tak,"Jennie mula mencarut.
"Ehem! Kau ke aku yang bodoh?"tanya Momo. 2 orang beruk yang sentiasa mengikuti tuan hanat dorang merenung tajam Blackpink.
"Kau. Pilih ahli kumpulan cam babi. Patut ramai yang keluar. Tak tahan ngan perangai babi,"Jennie dengan beraninya menjawab soalan dengan tenang. Manakala ahli BP yang lain tersenyum sinis ke arah Twice.
"Kau jaga sikit ehh mulut kau,"marah Momo.
"Suka hati aku lah. Mulut aku. Bukannya aku guna mulut kau pun untuk bercakap,"jawab Jennie.
"Whatever. Just nak warning korang. Jangan kacau kekasih kitorang! Faham?!"tempelak Momo.
"Ha?! Jus nak warning kitorang? Lagi satu kesian aku tengok kau. Takda pun aku dengar yang Suga,Jin dan Sehun suka kat korang. Korang je perasan. Perasan taik kucing,"ejek Jennie. Member BP hanya ketawa sinis.
Manakala Twice dah berasap telinga.
"Dahlah. Buang masa bercakap ngan babi macam korang,"Momo mula bersuara dan meninggalkan BP.
"Semoga diperludahkan urusan dan dicucuri cucur undang mak cik kantin dan semoga bahagia hingga ke Janna Nick,"jerit Jennie dengan kuat. Twice mula menghentakkan kaki serupa dengan askar tengah berkawad.
"Dorang tengah berkawad ke tu? Ciannya dorang,"ejek Jisoo dengan sinis.
"Jom makan,aku berlanja,"kata Jennie dengan riang.
"Yeyeyeyeyeye,"Jisoo,Rose dan Lisa bersorak kegembiraan.
Jennie hanya mengelengkan kepala..
(-_-) :-*(°-°) :-*(~-~) :-*(^-^) :-*(·.·) :-*
"Comel la gf aku,"kata Jimin sambil tersenyum ke arah gambar seorang gadis yang hot tetapi comel.
"Siapa gf kau,Pendek?"tanya Jungkook dan Taehyung serentak.
"Mulut ko jaga sikit. Siapa lagi kalau bukan Jennie Kim,"kata Jimin dengan bangga. Padahal cinta monyet.
"Hahahhahaha. Ko merepek apa Pendek? Tapi ko kena ingat, Jennie is mine forever,"kata Jungkook dengan wajah serius. Dia tidak jadi menjamah biskut kerana lawak hanat Jimin tadi.
"Excuse me,Arnab dan Pendek sekalian. Jennie is mine okey. Korang jangan nak perasan,"kata Taehyung dengan angkuh.
"Senyap la kau Alien. Jennie milik aku,"kata Jimin.
Dan mulalah sesi perebuttan Jennie Kim antara Taehyung,Jimin dan Jungkook.
Manakala di Cafe Oh Hatiku Dicuri,kelihatan Kai dan Luhan sedang bergaduh.
"Jennie tu milik aku ko faham tak setan?!"tempelak Kai.
"Kau ingat Jennie suka kat engko ke hitam?"Luhan masih tidak mahu mengalah.
Member yang lain mula mengelengkan kepala. Kris mula bangun lalu berkata,
"You guys boleh diam tak?! Apa yang istimewa tentang perempuan tu? Biasa je aku tengok. She not my taste,"kata Kris dengan bongkak.
"Sebab kau buta!"serentak semua member berkata begitu kepada Kris.
Kris menjeling ke arah semua member Exo. Hingga matanya terpaku melihat gadis yang hot dan seksi bersama 3 orang rakannya masuk ke dalam Cafe tersebut. Terpegun dia. Eleh tadi kata not my taste...
"Jennieku,"kata Kai sambil meletakkan tangannya di dada seolah olah terharu.
"Dia aku punya,ada faham?"sampuk Luhan.
"Diam la kau,"Kai menjeling Luhan yang berada di sebelahnya.
Kris hanya mendiamkan diri sambil memandang ke arah Jennie.
'Hot and Sexy. You will be mine soon,Jennie'bisik hati Kris sambil tersenyum sinis.
"Psst,Sehun,ko rasa Kris tu dah gila ke tersenyum sinis pandang Jennie macam tu. Aku pulak yang seram tengok dia,"bisik D.O kepada Sehun. Sehun hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.
Manakala Jennie ngan 3 orang rakannya menjamu selera tanpa mempedulikan mata mata yang memandang ke arah Jennie.....
..........................
YOU ARE READING
Obssesion Love
Short StoryApabila ada orang obses kepada kau,maka gelaplah dunia kau....