,,Ty seš ale těžkej, Jeffe."rozesměje se Toby a kluk v bílé mikině a s hrozivě velkým úsměvem mu pohrozí pěstí.
,,Prvně mě vyrušíte z mýho dost důležitýho tréninku, pak mi řeknete, abych vylezl na nějakej posranej strom a teď na mě má padat nějaká holka?!Děláte si ze mě kurva srandu?!"
Ten kluk pode mnou, Jeff myslím, se zvedne a shodí mě dolů.
,,Masky, být tebou utíkal bych."ozve se posměšně Toby a koukne se na mě.
,,Seš v pořádku?"zeptá se a podá mi ruku.
Odmítnu ji a strčím ruku do kapsy.
Někdo mě ale za ni chytne a vytáhne do vzduchu.
Bolestí upustím nůž, co jsem si chystala a začnu sebou mávat a kopat.
,,Nech mě být!Pusť mě na zem!"
,,Kdybyste řekli, že jde o někoho nového, tak bych býval přišel hned."zpraží pohledem ten, kdo mě drží, Maskyho a Tobyho a Jeffovi dá pohlavek.
,,Za co to bylo?!"zeptá se naštvaně.
,,Nemluv sprostě."
,,Uteč."ozve se mi v hlavě Yeely a najednou mě popadne zlost.
,,To určitě ty idiote.Prvně mě prozradíš, shodíš mě ze stromu a pak chceš, abych utekla.Až se mi dostaneš pod ruku, tak to pořádné schytáš!"zakřičím do lesa, kde se objeví jeho žluté oči.
,,O čem to mluví?"zeptá se opatrně Toby, ale hned zmlkne.
,,Takže Isaay se vrátil, co?"řekne muž s hlubokým hlasem a všichni sklopí zrak.
Ten, kdo mě držel mě i pustí a já se pokusím utéct.
,,Nikam nepůjdeš."ozve se za mnou a o vteřinu později visím za košili na větvi.
,,Pusťte mě dolů!Pěkně si to odskáčete."začnu se pohupovat, aby se větev ulomila, ale pak si to rozmyslím.Jsem asi tak tři metry nad zemí, žádná půda ani větev pod nohama a nevím, zda by mě někdo chytil, kdybych opravdu spadla.
,,Teď to myslím vážně, pusťte mě, nebudu utíkat, opravdu." Škemrám jako stěně?Kam jsem se to dostala...
,,Jacku?Kdo je to?"zeptá se vysoký muž v černém saku a červenou kravatou.Je to i ten, co mě pověsil sem nahoru.Když se na mě otočí, všimnu si, co je špatně.Má bílou hlavu bez vlasů a obličeje.
Ten Jack, kterého se ptal má přes obličej modrou masku, v černých důlcích, kde mají být oči je jen vytékající černá tekutina.Musí mu být tak sedmnáct, možná jako mě.
,,Nemám páru.Našli ji Masky s Tobym při obhlídce."odpoví Jack a opře se o strom.
,,Byla v bezvědomí.Pak se probudila a vytáhla na nás nůž."začne vysvětlovat Toby a ukáže svůj krk.
,,Neměls být tak blízko."křiknu na něj dolů.Počkat.Dolů?
,,A teď mě prosím dejte dolů, už nebudu utíkat, ani nevytáhnu nůž a budu hodná."
Nikdo na to nereaguje.
,,If you want go up, then don't look down..."začnu si potichu zpívat.
,,Pusťte ji."ozve se z lesa.
,,No konečně někdo na mojí straně."zamumlám a pokračuju ve zpěvu.
,,Má strach z výšek."
,,Hmm...ještě jsem neviděl vraha, co by měl strach z výšek."přemýšlí nahlas bezobličeják a já pevně zavřu oči.
Už to tu nevydržím.Motá se mi hlava.Je tu nějaká tma.A chladno...
Bezobličeják mě sundá dolů a já se ocitnu v Jackově náruči.
Celou cestu "domů", jak jsem se později dozvěděla, si Yeely a bezobličeják mezi sebou povídali.Zaslechla jsem jen něco, jako třeba Isaay, Slenderman, vila a třída.Ničemu z tomu jsem nerozumněla, ale než jsme došli "domů", usnula jsem.
ČTEŠ
It'll be okay!
FanfictionBlah blah blah blah blah.Idk #24 horor ❤️ -26.9.2019 #1 fanfikce 😅❤️🙈 -29.9.2019