1.BÖLÜM
Yolda hızlı adımlar yürüyordum.Hava kanlıktı ve yağmur yağıyordu birden küçük bedenim,yapılı bir bedene çarptı.Arkamı dönüp baktıgım ama çoktan uzaklaşmıştı.Ter içinde gök gürlemesi ile uyanınca telefonumun ekranına baktım
00:03
Telefonumdan eskiden çekilmiş bir vidyo açtım.
Vidyo'yu açar açmaz ağlamaya başlaşlarken içeri üvey babam Min Sung girdi.Üvey babam ağlamama şaraken"Niye halla uyumadın ve neden ağlıyorsun???"diye sordu.Kabaca burnumu çekerek"Hiç birsey'im yok"dedim inamasada üstelemeden odada çıktı.
Odamdaki tekli koltuğa oturdup şiddetle yağan yağmuru izlemeye basladım.Telefonu elime alıp rastgele bir şarkı açıp dinlemeye başladım.
.........
Uyanınca kalkıp üzerimi değistirdim.Okulu bir forması yoktu.
Eve'den çıktım. Hala yağmur yağdığı için elimde şemsiyemle hızlı adımlarla okula gidiyordum.
Okulun kapısından girerken yapılı bir beden'e çarptım.Yere düşeceken beni tutan iki kol beni düşmekten kurtardı.
Korku ile kapatığım gözlerimi burnuma tanıdık gelen erkeksı ve portakalımsı koku gözlerimi açıp bakmamı sağladı.Çok fazla tanıdıktı ama bir türlü kimin kokusu olduğu bulamadım"Çok sevdin galiba???"safça"Neyi????"Gülümsedi"Kokumu vekollarımı"utanarak ondan ayrılıp ona baktım
Ona bakıyordun"Üzgünüm" dedim ve hızla sınıfa doğru ilerledim.
Sınıfa girip cam kenarından 3.cü sıranın boş olduğunu görüp oraya oturdum.Bir erkek yanıma oturdu böylece sıra arkadaşımda beli olmuştu.
Kafamı kapıya çevirince,çarptıgım çocuğu gördüm.Kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Hızla yanıma gelip yanımdaki çocuğun kulağına birşeyler söyleyip onu kaldırdı"Neden kalktın???"diye çocuğa sordugumda sabah çarptığım çocuk"Dön önüne"dedi.Sinirle ona bakıp tekrar çocuğa dündüm"Sana birşey sordum değilmi!!!"diye kızdım.Çocuk sınıftan çıktı ardındanayağa kalktım.Ayağa kalkmamla popomun sıraya vurması bir oldu resmen.
Popom sızlıyordu sinirle ona dönüp"Senin işin yokmu?Ne istiyorsun benden??!"diye kızdım.Benim aksime sakin'ce ve gülümseyerek"Hiç" dedi önüme döndüm telefonumu çıkarıp oyun oynamaya başladım oynarken aklımda yanımda oturan çocuk vardı.
Elini uzattı" Ben Park Jimin"dedi adımı sorarca bana bakıyordu.Elini sıktım"Bende Kim minzy"dedim.Şu an anladım gülümserken bir ayrı yakışıklı gözüküyor.
Ögretmen sınıfa geldi.Dersin sonuna doğru gözü benim üzerimdeydi.Zil çalmadan önce yanıma gelip"Sen yenisini tanıt kendini"dedi.
Ayağa kalkıp"Kim Minzy Pusandan geldim"dedim gülümseyerek bana hoca bana bakarak"Neden buraya geldin???"Diye dordu gülümsedim"Okulla ilgili bir sorun vardı abiminde burayı kazanınca buraya geldik"Dedim hoca gülümsedi"Bende edebiyat ögretmeninim aynı zamanda sınıf öğretmeninim bir sorun olursa yanıma gelebilirsin"Dedi zaten zil çalmıştı hoca sınıftan çıkartı.
Etrafa baktım hala yağmur yağıyordu.Kafamı sıraya koyup dışarıyı seyretmeye başladım.
Aklıma o gün geldi
Flashback
Saat 5 olmuştu yağmur yağıyordu ve sabahtab beti parkta onu bekliyordum.
Içimden bir ses-Gelmeyecek boşa bekleme-derken diğeri-Gelecektir-diyordu.
Belkide işi çıkmıştır.
Karşı mya bakınca koşarak parka doğru geldiğini gördüm.Gözleri şişmişti.
Yanıma oturdu,gülümseyerek ona baktım ama o biraz tuhaftı nasıl desem???gelecekmiş gibiydi.
Yüzündeki gülümseme silinirken.
"Birşeymi oldu???"
Diye sordum bana bakmadan kafasını evet anlamında salladı.
"Ne oldu ki???"
Diyerek ona bakarken güzel gözlerinden aşağıya birkaç damla yaş aktı.
"Babamın tahini çıktı"
Diyerek sustugunda içimden lütfen o gitmesin diye tanrıya dua ediyordum.Dudaklarını hafifçe aralayarak,
"GİDİYORUZ"
Dedi ve koşarak gitti na bağırmama nede hıçkıra ağlama bakmadan gitti