Güneşin ışığının yüzüme vurması ile uyandım.Telefonuma baktım 7ye 10 dk vardı.Kalkıp camdan dışarıya baktım hava güzeldi.

BAZI FOTOLARDA HESAP ISIMLERI OLACAKTIR
Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Kendimce masayı susledim.Üvey abimin odasına gittim abim cam kenarında oturuyordu yanına gittim abımı dürtüp"Abi kalk kahvaltıyı hazırıladım"dedim mutfağa gidip masaya oturdum abim geldi.Kahvaltıda abimle biraz gülüştük.Bahçe kapısından çıktım sağ tarafa döndüm ve dönmemle dün çarptığım çocuğu gördüm sinirle ona bakıp"senin burda ne işin var"dedim"yolum burdan geçiyor"demesiyle kaşlarımı çattıp"Niye duvara yaslamış sıgara içiyorsun o zaman"dedim kaşlarını çatı"Keyfim öyle istedi"dedi yürümeye başladım arkamdan geldi elinde halla sıgara vardı"Senin işin yok mu?"dedim ona bakarak gülümsedi "yok"dedi
Sakince sıgarasını azına getirdi"sanada veriyimi?" Kafamı aşağı yukarı salladım .Siratarak bana bakıp "malesef ufaklık paket biti"dedi az önce sönen sinirim tekrar alevlenirken "o zaman niye soruyorsun öküz "dedim ve daha hızlı yürümeye başladımBemim hızlanala yanımdaki çocuk da hızlandı ona inat koşaya başladığımda arkamdan bağırdı "lan dursana koşarken eteğin açılıyor "demesi ile bir anda durup "lan sen benim popomamı bakıyosun!" Dedim .Yanıma yaklaştı "açılmasa bakmam"gülümseyerek bana baktı yürümeye devam ederken yanımda yürüyordu.
Üşüm için kolarımı okşadım , omuzlarımda hisettiğim ağırlıkla üşümemin dindiğini hissetim
...............
Sınıfa girdiğimde ceketini hala çıkartmamıştım. Kafamı sıraya kodum . Nefes almamın tek nedeni cektin üstüne sinmiş portaklımsı ve erkeksi kokuyu icime çekebilmekti . Omuzumdaki eler ile kafamı kaldırdım, omuzuma tutan bir kızdı"beni hatırladınmı? Ben taeyeon ilk okulda aynı okuldaydık " dedi ona baktım şaşkındım "üzgünüm hatırlamıyorum "dedim ve gülümseyerek konuşamaya başladık.
Sıra arkadaşım geldi"taeyeon yerimden kalk"dedi melodi gibi çıkan sesi ile ona baktım taeyeon"Biraz daha dur jimin"dedi jimin taeyeon'u tutup kaldırdı onlara bakıyordum jimin yanıma oturdu taeyeon gitti.
Jimin gülümseyerek bana bakıyordu ona döndüm"Ne bakıyorsun!"diye kızdım"Gülümsemesini yüzünden atıp"Ceketimi alabilirim artık"demesiyle utanarak ceketini çıkartım ona uzatım ceket gider gitmez üşüdüm kafamı sıraya koydum.
Gözlerimi kapatım yavastan uykuya doğru gidiyordum.........Gözlerimi açınca öğretmenin ders anladığını fark ettim.Jiminin ceketinin omuzumda olduğunu fark ettim.Başımı kaldırdım jimin bana bakıyordu"Günaydın"dedi sesizce"sağol"dedim"Ne için??"diyip gülümsedi ve"Koların benek benek olmuştu"dedi ceketi ona uzatım hocayı dinlemeye devam ediyordu.
Onun pürüzsüz cildini inceliyordum.Gerçekten pürüzsüz uzunca inceledim yüzü gayet güzeldi.Kahve rengi saçları yüzünün beyazlığı kiraz gibi parlayan dudaklarını ortaya çıkarıyordu.Zil çalınca bana döndü ve"Neden bana bakıyorsun???"ifadesizce sordu ona bakıp"Neden ruj sürüyorsun???"dedim bana baktı ve gülümseyerek"Onuda nerden çıkardın"dedi.
"Dudakların kiraz gibi parıldıyor"dedim öylece dudaklarına bakıyorum gerçekten kiraz gibiydi.Alt dudağı üst dudağına oranla daha büyüktü yüzük parmağı ve serçe parmağı gibi orantısızdı ama gorünümü güzeldi dudakları'Beni öp'diye bağırıyordu resmen.Elini kaldırıp omuzuma koydu beni dürtmesi ile kendime geldim.
Dudaklarının hareket ettiğini fark ettim"minzy sana diyorum"diye tekrarladı ona bakıp"Ne diyon"dedim çok şaşkım gözüktüğümü onun kara gözlerinden görüyordum.
Birden gülümsedi"Bana bakmayı kessen iyi yaparsın"kaşlarımı havaya kaldırdım"Neden ki???"gülümsedi"Çok aptalsın"aptalsın kelimesi suratıma tokat gibi yapışınca"Aptal olan sensin mal"ayağa kalktı bana bakıp"Sen kime mal diyorsun ya!!!!"bana bağırıp omuzumu dürtünce"Bana aptal diyen birine!!!"bağırdığım"gerçekten malsın"dedi sıranın altında duran romanı alıp kafasına vurmaya başladım"Ne oluyor gençler!!"diye bağıran müdüre bakıp durdum...."upsss"