Ahoj, ráda bych se Vám představila, jsem Em, teda..kamarádi mi tak říkají, mé pravé jméno je ale Miley, ano, přesně jako Miley Cyrus, jenže jí nemám moc v lásce a dokonce jsme obě rozdílné. Je mi 18 a jsem štíhlá brunetka s kudrnatými vlasy a 170 cm výšky. Nedávno jsem si dodělala řidičák a dostala auto od rodičů, ale opravdu nejsem rozmazlená. Rodiče na tom nejsou zrovna nejlépe. Zároveň mají jenom mě, takže jsem jedináček. Spousta výhod a samotu opravdu nepociťuji, mám ráda svůj klid.
Taťka je vysoký člověk s opravdu vysokou trpělivostí. Je týden pryč a na víkendy se vrací domů. Je to jedinej chlap na světě, kterýho budu milovat do konce života a věřím, že nejsem jediná, kdo to tak se svým taťkou má.
Mamka je pro změnu menší blondýnka s mikádem, které naopak nervy bouchnou mnohem rychleji, než stačí cvaknout konvice s vodou na čaj. Zároveň nemohu říct, že by mi ale někdy něco nedopřála. Vždycky se snažila, abychom se měli dobře, bohužel to nikdy moc nevycházelo.
Pokud jde o mé kamarády, jsou to Matty- můj kluk. Miluju ho. Je stejně vysoký jako já, má hnědé oči s takovým tím přiblblým úsměvem, který nejde nemilovat. Je to cizinec, ale nemá přízvuk, ale ráda ho poslouchám jak se baví s rodinou.
Christine - moje nejlepší kámoška. Je to taková ta holka, se kterou můžete udělat cokoliv a vůbec vám nevadí, že se někdo kouká. Malá tmavovláska s trochu oplácanějším vzhledem.
Adele- o té se dozvíte později :)
George- kamarád, kterého znám stejně dlouho jako Christine, jsou to nejlepší kámoši, oba se znají něco okolo 6-7 let, zatímco já znám oba dva 3 roky. Vysoký blonďák s roztomilým obličejem a sportovní postavou. Sportuje minimálně 16 let. Od 4 let už hrál hokej, sportovec jak má být.
Teo- to je náš motorkář, roztomilej klučina a náš benjamínek, se Simonem tvořil nebezpečný duo, ale nikdy s nimi nebyla nuda. V našem příběhu bude mít dost velkou roli, ale to se dozvíme až později.
Simon- taky dost nedoceňovaná postava,ale určitě patří mezi hlavní. Je to fakt kámoš s tělem obra, ale mírumilovnou povahou. Vysoký klučina s moc milým úsměvem a upřímnýma očima.
Doufám, že první seznamovací část se vám zatím líbila, uvidíme, jak to pokročí dál, Love ya ♠
xxQueenxx
YOU ARE READING
Miss the boat
RomanceHolka v 18 nikdy neví, co doopravdy chce. Tenhle příběh je toho příkladem. Em se potýká s problémy ve škole (lehká forma šikany), problémy se vztahy a taky s občasnými problémy doma i v životě. Koho by napadlo, že jedna chyba jí změní celý život?