Rahsia Fancy

7 4 2
                                    

Fancy POV
"Ann!!"..."ohh itu dia suara perampas"..Fancy pun mengambil sebuah kalung lalu memakainya..dia pun memanggil seseorang.."wahai kawan ii ku keluarlah.."panggil fancy..lalu keluarlah roh hitam yg berterbangan.."Emerly..kau pergi pergi buat 'perampas' tu pengsan..jgn sampai dia mati..aku nak seksa dia"kata fancy lagi.."Baiklah.."kata roh itu..
End Fancy POV..
'hahh habis la kau amelia..aku akan seksa kau sbb kau dh rmpas lance dari aku'bisik hati fancy.."fancy~"panggil Amelia.."yer saya.."kata fancy.."Jumla makan.."..."ok"jwb fancy singkat..'gaiss korang tak rasa pelik ke ngan sikap fancy tu?'bisik Ann 'yer kami pun rasa macam tu..'nak tak malam ni kita cari tau pasal budak fancy ni dan siapa lance?'tanya Misoo pula..'oky'jwb mereka..
12.00an
'weyh gais dh sedia?'tanya Misoo..'dh'kata luen dan klara..'mana Ann'tanya klara...mereka pun melihat Ann sedang tidur sambil cakap "hmm kacang.."..."ishh iii tak boleh harap lah budak ni"kata Luen..Klara,Misoo dan Luen pun pergi ke khemah Fancy dan buka beg milik fancy..'gaiss gaiss aku jumpa buku ni'Kata misoo..'ambik lah'kata klara sambil perilsa luar khemah..'dh ke'tanya klara lagi..'jap ii'kata Luen..'dh jum cau'kata Misoo..
Setibanya di khemah mereka...
"apa yang korang jumpa dlm beg dia?"tanya klara..."saya jumpa buku ni"tunjuk misoo.."mari kita tengok isi dia"kata misoo lagi.."ni diari dia lah"kata Klara.."hmmm kacang.."kata Ann.."ishh budak ni tetiber"marah luen..tertulis dalam buku itu
Dear Diari,
   Harini lance break dengan aku...Ini semua salah Amelia!!Takpa aku akan seksa dia..aku tau dia ada kat dalam rumah ni..Aku akan suruh Emerly dan Jessica seksa dia habis habisan!!!!
"Alamakk!!kita kena selamat kan Amelia dari dia!!"kata Misoo.."jap saya pun ada jumpa sesuatu juga.."kata luen.."apa dia?"tanya misoo dan klara.."saya jumpa-".."haaa mari kita pergi selongkar beg Fancy tu!!!"..."Memang salah time kau Ann.."kata Luen.."knp??"Tanya Ann.."kami dh pergi pun.."kata Misoo..."alaaa tak bawa saya"kata ann.."dhh la..saya jumpa kalung  ni..."kata luen.."wahh cantik nya kalung ni.."kata ann.."Ni kan ka-kalung pe-penyeru roh jahat yg bernama Emerly dan Jessica.."kata misoo sambil menelan air liurnya.."buat masa ni kita sorokkan dulu kalung ni"kata klara.."jum kita tidur dan mulakan kerja kita esok"kata Ann.."oky,goodnight gaiss♡"kata klara.."goodnight too dear♡"kata mereka..

Haluuu Sorry kepada sesiapa yg mempunyai sama nama dgn watak dalam cerita ni..Sorry (。•́︿•̀。)
                                                  ~author-nim♡~

Mysterious MansionWhere stories live. Discover now