Sevdiğim oda

12K 241 200
                                    

~sabah~
Güzel alarmın sesiyle uyandım , güzel diyorum çünkü beni bu evden uzaklaşmam için uyarıyor. Her zamanki gibi banyoya girip rutin işlerimi hallettim sonra banyodan çıkıp dolabıma yaklaştım üstümü giyindim siyah dar bir kot pantolon giydim üstüne siyak dar bir kazak ve altın renginde yuvarlak halkalı bir kemer taktım bugün hava biraz soğuktu.

Ceketi ve çantayı unutunAynanın karşısına geçip toprak rengi makyajımı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ceketi ve çantayı unutun
Aynanın karşısına geçip toprak rengi makyajımı yaptım. Ve siyah şapkamı taktım ardından maskemi elime aldım. işte şimdi hazırdım. Aynadan son kez kendime bakıp çantamı alime aldım içine bir miktar para koydum. Sonra aşağıya geldim. Merdivenlere baktım.
Küçükken bu merdivenlerin korkuluklarında kayarak aşağıya inip babama sarılırdım.
Bu düşüncelerle dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım ardından çantamın askısın tek omzuma atarak dış kapıya doğru yürüdüm askılığın önünde durup dizimin bir karış altında biten şişme montumu kollarımdan geçirip beyaz spor ayakkabılarımı giydim ayakkabılığın üstünde duran aile fotoğrafımızı alıp öptüm daha sonra yerine koyup yanındaki anahtarı aldım ve evden çıktım.
Kapıyı arkamdan kilitleyip bahçe kapısına doğru yürüdüm sonra okula gittim okulda pek fazla arkadaşım yoktu hatta hiç arkadaşım yok.
En arka sıraya oturup hocanın gelmesini bekledim

~akşam(23:00)~

Evde boş boş oturup TV ye bakarken saatin 11 olduğunu gördüm bugün iş günüm değildi cuma günleri tatil yapıyordum.
Tv yi kapattım üs kata çıktım odama girmeden önce her yaptığım gibi üvey babamın bir kez bile girmesine izin vermediğim babamın odasının önünde durup boynumda asılı olan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım

Anahtarİçeri girip kapıyı tekrara kapattım bu odanın ayrı bir kokusu vardı ve ben o kokunun burdan hiç gitmemesini istiyordum babamın dolabına doğru yaklaştım dolabı yavaşça açtım dolan görlerimi kırpıştırdım ve yaşalarımın yanaklarımdan akmasına ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anahtar
İçeri girip kapıyı tekrara kapattım bu odanın ayrı bir kokusu vardı ve ben o kokunun burdan hiç gitmemesini istiyordum babamın dolabına doğru yaklaştım dolabı yavaşça açtım dolan görlerimi kırpıştırdım ve yaşalarımın yanaklarımdan akmasına izin verdim

Özlemiştim çok... yüzünü...bana gülümsemesini... bana kızım diyişini...şakalaştığımız zaman bana yalandan kızmasını...her şeyiyle o mükemmeldi...
Dolaptan yıkanmamış kanlı gömleğini aldım elime. Kan gömleğin üstünd lekeler halindeydi bazı yerleri kadan dolayı parçalanmıştı.
Gömleği yavaşça üzerime geçirdim tıpkı eski günlerdeki gibi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evettttt bir bölüm daha sonuna geldik bölümü çok geç attım farkındayım bunun için hepinizden özür diliyorum satır arası yorumlarınızı ve vote lerinizi bekliyorum hepinizi öptüm beklemede kalınnnn 🧚🏻‍♀️😘😘😘🧚🏻‍♀️🐣

Brutal mafia (acımasız mafya)  jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin