Ees tän kerran

14 0 0
                                    

Lukan nk.

Siis vittu mä vihaan kouluu, sen takii mä en oo siel tänää enkä varmaa huomennakaa. Makaan vaa mun sängyl ja poltan mun röökii, joo poltan sisäl ku en jaksa mennä ulos. mun ajatukset keskeytyy siihen ku mulle tulee viesti.


Alex: Tuu ulos röökille!

                                                                   Minä: Juu oota.


Mitä mä just sanoin siit etten jaksais mennä ulos röökille, siis aina ku jaksaisin mennä ni kukaan ei tuu mun seuraks ja sit ku en jaksais ni sit vittu kaikki mun kaverit laittaa viestii, vittu mä vihaan niit.

******

Seison ulkona Alexinkaa röökillä.

"Mitäs sä oot tehny tänää?" Alex kysyy.

"No enpä mitää kummallista, miettiny muijjii."

"okei" Alex sanoo ja naurahtaa.

Yhtäkkii meijän ohi kävelee sellanen vitun kuuma muija, tottakai mä vihellän sille ja se vaan kääntyy kattoo mua ja jatkaa matkaa.

"Hei toi oli aika vitun ilkeetä!" Huudan sen perään.

"Ai mikä?" Tyttö kysyy.

"No se ettet jää juttelee munkaa vaa kävelet vaa ohi. "

"No anteeks." Tyttö naurahtaa ja kävelee mun luo.

"No mikäs sun nimi on?" Kysyn.

"Lumi." Tyttö sanoo ja hymyilee.

"Okei, haluuks röökin?" kysyn ja ojennan sille röökii.

"No voinhan mä ottaa, ku noin kiltisti kysyt." Lumi sanoo ja ottaa röökin.

Alex tönäisee mua vähän ja yrittää sanoo jotai, hetken katon sitä kunnes tajuun mitä se yrittää sanoo.

"Haluuks tulla meille?" Kysyn.

"Mä asun ihan tos vieres." lisään äkkiä,

"No käyhän se." Lumi sanoo ja hymyilee taas.

****

Ollaan Luminkaa mu huonees, meil on sellanen vitun kiusallinen hiljasuus.

"Haluisiks tehä jotai hauskaa?" Kysyn Lumilt ja vinkkaan silmää.

"No vihdoin kysyit, totta helvetissä." Lumi sanoo ja naurahtaa.

Tönäisen Lumin sängylleni ja alan riisuu sitä, ja no loput te sit varmaa tiiätteki.

*****

Lumi lähti just täält mun luolt päätin lähtee yhelle hylätylle talolle. Ku pääsin sinne talolle, kiipesin ikkunast sisää ja menis siihe lattialle istumaa, otin mun taskust piikin ja aloin piikittää itteeni. Kuulin puhetta ulkoot ni nousin seisosomaa ja tottakai mul oli viel se piikki kädes.

Ensimmäinen asia mitä nään ku se vitun ovi aukee on Leo ja joku ihan vitun hyvännäköne muijja.

"Ööö moi" Leo sanoo ja kattoo mua aika murhaavasti.

"No moi vaa." sanon sille.

"Mitä sä teet tääl?" Leo kysyy.

"No miltä näyttää?" Leo ei vastaa mitää vaa tuijottaa sitä muijjaa.

"Mikä sun nimi on." Se tyttö kysyy mult.

"No mitä se sulle kuuluu?"

"Sen nimi on Luka." Leo sanoo.

"Ai te ootte kavereit." tyttö sanoo ja hymyilee meille molemmille.

"No en  ny sanois et kavereit, ku  toi yks on niin vitun kusipää." Leo sanoo.

"Anteeks mitä vittuu sä just sanoit?" sanon ja tönäsen Leon seinää päin.

"Herrajestas rauhottukaa!" Se hyvänäköne muijja huus.

*****

Leo lähti aika vihasesti sielt talost ja jätti sen muijjan tänne taloon.

"Miks et lähteny perää?" kysyn silt.

"En tiiä."

"Otaks sä?" kysyn silt muijjalt ja tarjoon röökii sille.

"En mä."

"Ai eks sä polta näytät ihan silt et polttaisit." Sanon ja irvistän sille.

"Lopetin kuukaus sit."

"Okei."

*****

Vähänajan pääst kysyn silt muijjalt, jonka nimee en edellee tiiä.

"Minkä ikäne oot?"

"17."

"Okei..." Sanon.

"No minkä ikäne sä oot?"

"18." sanon ja heitän mun röökin maahan.

"Okei."

******

Hetken hiljasuuden jälkee kehtasin sanoo sille.

"Oot muuten ihan helvetin kuuma."  Sanon sille, se ei vastaa mitää, vaa jää tuijottaa mua.

"Öööö.., kiitti." se sanoo ja punastuu heti.

"Mikä sun nimi on muute?" Kysyn silt.

"Aurora."

"Kiva nimi." Sanon ja hymyilen sille.

"Kiitti."

"Tuol on aika pimeetä ni haluuks et saatan sut kotiin?" Kysyn Auroralta.

"Vaikka."

******

Ollaan Auroran talon ees ja voin sanoo et tääl pihal on ihan vitun kylmä.

"Haluuks tulla meille? ku tääl on kuitenki aika kylmä." Aurora kysyy.

"No voinhan mä."

*****

Päästiin sinne talo sisään ja vittu se oli siisti niiku oikeesti.

"Sä voit vaik nukkuu tos."

"Enks mä vois nukkuu sun vieres?" Kysyn ja irvistän.

"No kai sä sit voit, jos noin kovasti haluut." Aurora sanoo ja irvistää takaisin.

Mentii suoraan Auroran Huoneseen ku oltii nii väsyneitä. (Ei me ny oikeesti oltu väsyneitä)

"Eks haluis tehä mitää kivaa?" KYsyn Auroralta ja vinkkaan sille silmää.

"Öööö mä oon varattu."

"Ees tän kerran." 

"Öömmm no okei." Aurora vastaa ja alkaa hymyilemään. Se alkaa riisuu sen vaatteita ja no lopun te tiiättekin. Herään aamulla ja ensimmäinen asia mitä teen on se et katon viereeni, Aurora on hävinny joten meen ettii sitä. Meen ekana keittiöön ja sielähän se onki, se on tehny paahdettui leipii joitten pääl on nuttellaa ja mansikoita.

"Huomenta." Aurora sanoo ja hymyilee mulle.

"Huomenta, voinks mä käydä tuol parvekkeel röökil?" 

"Juu käy vaa." Aurora sanoo ja alkaa kattaa pöytää.


*****

Täl hetkel makaan mun sängyl ja mietin et laittaisinks Auroralle viestii ja joo sain sen numeron





Forever?Where stories live. Discover now