Sajnos ebben a világban ha a jómóduakhoz tartozol akkor már benne vagy a Los Angelesi elitben ami annyit tesz hogy honaponta egyszer a csaladoddal elmentek más csaladokhoz ahol "bál" van, és ilyenkor nem csak hogy egy szűk ruhát kell felvennem, nem, még arra is rá kell kényszerítenem magamat hogy ott legyek és Warrensek talpnyaló fiával táncoljak. Tehát egyszerűen imádom.
Kedves naplóm! Most biztos azt kérdezed h miért írtam az elején a Rómeó és Júlia storyt. Azért drága fuzetecském mert mindenkinek megvan a maga ellensége, a Capulet családnak a Montague és ez így is volt forditva.
Amíg ők Veronán és Mantován versengtek addig mi Cooperek kontra Robertsek Los Angelesben.
Bizony, nálunk nem személyhez köthető versengés van. Nem, nálunk családhoz. Az okát viszon senkise tudja csak a szülők, anya mindig elkezdte meselni viszont apa soha nem engedte neki h befejezze. Magyaránszolva nekünk gyerekeknek úgy kell utálnunk a MÁSIK LEGELITTEBB családot hhogy még az okát se tudjuk. Világ életemben csak 2x találkoztam velük egyszer meg Ariana temetésén(a volt legjobb barátnőm de rá majd késöbb visszatérek) másodszor pedig két éve még az Allens család esküvőjén.
Meg kell mondjam elmondhatatlanul jó volt ahogy apa es Mr.Roberts széméből szikrák szortak, bár a két anyuka próbált jól kijönni egymással..természetesen az se sikerült. Mr. es Mrs.Robertsnek 1 fia Adam es 1 lánya Emma van.
Mikor először találkoztunk a temetésen Emma velem egy idős volt tehát 7 viszont Adam egy évvel idősebb volt azaz 8 éves. Már az első találkozásunknál megmutatta komolyságát és magabiztosságát(bár ettől viccesnek és cukinak tűnt). A második találkozásnál már teljes mértékben kimutatkozott a helyessége és minden más férfias mozdulata és cselekedete. Emlékszem mikor az eskuvőn a magassarkúm feltörte a lábam leültem az asztalhoz pihenni es ő is leült, nagyon jót beszélgettünk és őszintén szólva már majdnem elcsattant(szerintem) valami mikor a jó oreg édesapám konkretan üvölteni nem kezdett és termeszetesen itt már Mr.Roberts sem kimelt. Hat igen..azért szép pillanat volt dehát ez van😂 Ooo most konstatálom békésen h holnap megint egy rich bich bál lesz ugyh vehetem fel a szűk ruhát a szar magassarkut és felkészülhetek a talpnyalival való táncomra. Hát igen ennyit mára kedves napóm!~ekkor apa uvoltve lép be a házba:- Robertsek holnap jönnek! Bennem még megfagy a vér is~
YOU ARE READING
Rómeó és Júlia 2019-ben
RomanceSzerintetek mi történne akkor ha Romeó és Júlia története 2019ben is megtörténne? Esetleg odáig fajul a két család közötti viszály hogy a 21. században is meghal a két fiatal? Vagy lehet, hogy csak az egyik? Vagy esetleg az is megeshet, hogy nem is...