BAB 2( part 1 )

12 2 0
                                    

Hahhhhhh~bosannyaaaa,kenapa lah aku jatuh tangga tadi?kan tak leh pergi kelas huhuhuhu umiiiiiiii...abahhhhhhhhh huhu nak berjalan huhuhuhu

  Ayuu apa yang  kau dok bebel sorang sorang tu ??

Shimieeeeeeee hiks hiks hiks tolong akuuuuuu..

Tolong apa ? Soal shimie dengan memasang riak wajah yang tidak berniat lansung nak tolong ayu

Aku nak pergi jalannnnnn huhuhu tapiii kaki terseliuh ni,macam mana niii huhuhuhuhuh shimieeee!!! Help meeee!!!! Luah ayu sambil sebelah tangan memegang tangan shimie dan sebelah lagi menyuap koko crunch ke dalam mulut (tak senonoh betul)

Nak tolong macam mana? Aku bukannya doktor dan lagi satu asal kau makan Koko crunch aku ?

Hehehe. Sengih ayu macam kerang busuk sambil membuat muka tak bersalah nya dia kembali makan Koko crunch milik shimie sampai habis tak tersisa

  Ish kau ni hempok karang!! Dah lah Koko crunch tu jer yang ada dalam rumah ni!!

Lah ye ke ? Aku ingatkan ada banyak lagi ?! Tu lah aku makan sampai habis hehe sorry babe..

Tak pe lah,benda dah jadi. By the way macam mana kaki kau boleh terseliuh? Aku baru jer balik dari kedai dan tengok tak sampai sejam aku pergi macam macam jadi kat kau? Bebel shimie sambil mengemas ruang tamu yang aku buat sepah hehe bukan apa, dah aku bosan,aku buat lah benda yang aku rasa tak bosan hehe salah satunya aku sepahkan ruang tamu dengan komik dan novel aku yang berlambak tu ..

  Shimie.. panggil aku sambil membuat suara macam minah gedik nak pikat duda yang dah nyawa-nyawa ikan..

  Apa?!! Aik minah ni jerit dekat aku  nampak tahu lah suara nyaring,tak yah lah jerit, aku duduk sebelah dia jer bukannya duduk kat gunung sahara Nuh ..

Nak tahu tak,macam mana kaki aku terseliuh ni?!

Haaa cerita lah macam mana ?

Ok macam ni...

Imbas kembali...

Kejadian ni berlaku selepas shimie bertolak nak pergi kedai beli keperluan asas rumah,aku bangun pagi ke tengah hari aku tak perasan but satu jer aku nak cakap aku dah ponteng kelas prof Nami.. biarlah nanti aku copy lah nota el tak pun Syaz huhu cantik betul rancangan aku..terbaik ..

  Kiss me baby,kiss me baby ..aku tak tahu lagu mana aku rembat but time aku nak masuk tandas untuk mandi aku terpijak sabun dan kau tahulah ending dia macam mana aku tersungkur macam nangka busuk dalam tandas tu ..kurang ajar betul,sapa yang letak sabun kat bawah ni !!!?aku baru jer berniat nak sumpah serapah dekat sabun dan masa tu lah aku perasan sabun yang aku tengok tu kepunyaan aku.. ya Allah malunya muka hambamu ini...

Imbas kembali tamat...

   HAHAHAHAHAHAHAH KAU HAHAHAHAHAHAHAH KELAKAR LAH KAU NI AYU HAHAHAHAH BOLEH MASUK MAHARAJA LAWAK MEGA NI!!! Aku dah boleh agak riaksi si shimie ni, tapi tak lah separah ni, dia punya gelak tu boleh kalah hantu kak Limah the movie yang aku baru tengok malam tadi..

Kurang asam keping punya member asal kau gelak!! Tak rasa kesian kat aku ker !???

HAHAHHAHHA SUMPAH KELAKAR HAHAHAHA..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Milikku SeorangWhere stories live. Discover now