...

856 43 24
                                    

Odamda ame'mi bekliyordum.Açıkçası kim olduğumu pek bilmiyorum....Ame  benim onun kocası olduğumu ve kanadaya yakın olan kısımlarda  küçük bir özrek bölge olduğumu ve adımın Türkiye olduğunu söyledi.Soğuk yere bir ayağımı uzatmış  diğer ayağımı bükmüs iki elimde yerde eski olan zincirlerle bağlanmış olan duvara yaslanıyordum.Ne zaman ne gelicekti?

O gelene kadar bu yerde kalmam gerekiyor.Her sabah boynumda olan tasmanın açık zincirlinden duvarda olan demri tutucağa bağlıyor.Bana yemek bırakıyor ve devleti yönetmeye gidiyor......Ona neden bunu yaptığını sorduğumda " beni korumak için yaptığını" söyledi.Tamam dışarı çıkmayım.Bari evin içinde   olayım dedim endişeleli bir sesle olmaz dedi.

.......Yemeklerimi çoktan yemistim.Yani uyucam demek oluyor........İki elimi üşt üşte yere koydum yatım bacaklarımı mideme çektim.Gözlerimi kapadım.....Ve uykunun yavaşça vücuduma yayılması bekledim.

Amerika=

Beyaz arabamın  sokağa park etim.Arabadan indim,ve kapıyı kapatım. Takım elbisemin üşt cebinde olan ev anahtarımı aldım, kapının 3 kilidinide açtım ve beyaz kapıyı üşten iterek evin içine girdim....Acaba türk lokumum ne yapıyor her halde yine bekleme yerinde uyuyordur.Ceketimi büyük ekran televizyona yakın olan uzun beyaz koltuğun kenarına atım.Elerimi kıravatın bağlı olan kısmına tuturdum.İnce mavi  ipeğin boynumdan giderken rahatladım.Onunda koltuğ  atım.

Solanda bulunan ve çoğu zaman  kitle olan kapıya mutluluk ilerledim,kapının kilidini açtım ve kahverengi kapıyı açtım....Meleğim.Yere yatmıs.buraya bir yatak alsam iyi olucak.Yoksa gülüm hasta olucak.

Eğildim elerimi onun altından geçirdim  ve mideme çektim.Tatlı meleğim çok huzurlu uyuyordu.Ama keşke şu anda kızıl gözleriyle bana baksa,ince dişleriyle bana gülse.Ama onu suçlayamam bende olsam o pis duvarlara bakmaktan sa artık ne kadar rahat  olursa bir uyku çekmeyi isterdim.

Bunları düşünürken duvara işlenmiş merdivenlerden üşt katta çıktım.Odamızın kapısını açtım ve yavaşça onu yatağa koydum.

Aşktan \ Countryhumans <ametürk>( kapatıldı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin