0.1 ~ d a n c e

15 1 0
                                    

Likt alla andra pustade jag lättat ut för att sista lektionen var slut och att det nu var praovecka, jag har aldrig varit så exalterad till skolan som jag var till den kommande veckan men jag hade fixat prao på studion där jag dansade, min handledare medan jag skulle vara där var Daff The Fooos manager, ärligt bryr jag mig inte ett skit om dem, eller jag är fest kompis med Ogge, för jävla gou att festa med, o Omar e soet men inte min smak plus jah e Zoe jah har inga killar jag leker med dem.

Jag pustade lättat ut när jag kommit innanför dörren till min lägenhet, ja jag bodde ensam... Lev med det.

Jag drog fram en sport bag med trycket DANCE på i blåa bokstäver, drog fram mina tränings saker bestående av ett par tränings byxor i svart vitt, ett tränings linne som var svart o löst och en sport bh som var grå, en bandana att hålla håret på plats med och en vattenflaska såklart, plus mina nya nike air max force 1 mid vita, tvär snygga.

Väl vid studion fimpade jag min cigarett jag precis var klar med och gick in, hängde av min Hollies jacka o drog av mina uggs. Jag gick in i första bästa danssal o satte i mobilen i högtalaren o satte på Wicked Wonderland , jävligt gou låt fär azz, jag satte igång med dansen jag övat på nu ett tag, steg efter steg kände jag mig iakttagen o dom jag trott så stog det någon i dörröppningen, fast det fick vänta tills jag var klar. När sista tonen klingat ut o det var tyst, kollade jag vem som stog i dörröppningen o det var ingen mindre en OG.
"Skall du inte ens applådera kan du gå" en av mina standard saker är att alltid ha kaxiga kommentarer som retar skiten ur folk men OG var van, som sagt vi var fest kompisar o jag lovar att jag är ennu värre när jag var full..

•••••••••••••••

Okejj vit fluff fluff👏 nej men unicorns e söta😍 men iallafall så e första kapitlet ute nu, o varje röst o kommentar räddar en lycktstolpe så kom igeeeeeeeeen nuuuuuu😘

Same Same But DifferentWhere stories live. Discover now