အတ္တ

82 4 0
                                    

" လက္​​ေခ်ာင္​းသြယ္​သြယ္​က​ေလး​ေတြကုိ ထိကပ္​ဖူးခ်င္​မိသည္​ .....

ရင္​ခုန္​သံ ​ေႏြး​ေႏြးက​ေလးကိုလဲ နားဆင္​ခ်င္​မိသည္​ .....

ကိုယ္​သင္​းရနံ႔သင္​းသင္​းက​ေလးကိုလဲ အလြတ္​က်က္​ထားခ်င္​မိသည္​ .....

ပံုရိပ္​က​ေလးကိုလဲ ဘယ္​​ေနရာမွာျမင္​ျမင္​ တက္​အပ္​သိႏိုင္​စြမ္​းရခ်င္​မိသည္​ ....

သန္​း​ေပါင္​းမ်ားစြာသြားလာလႈပ္​႐ွား​ေနသည္​့ လူ​အမ်ားၾကားမွာ သူ႐ွိ​ေနသည္​ကို သိႏိုင္​းစြမ္​း​ေလး႐ွိခ်င္​မိသည္​ ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​အတၱႀကီးတက္​လာတယ္​ အာပါး .......

ကြၽန္​​ေတာ္​့ အတၱက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို တ​ေျမ့​ေျမ့နဲ႔​ေဆြးၿပီးျပာက်လာတဲ့အထိ သက္​​ေနၿပီ ..... "


1909029
#EXO
#EXO-L.
#BBH



(Unicode)

" လက်​ချောင်းသွယ်​သွယ်​က​လေး​တွေကို ထိကပ်​ဖူးချင်​မိသည်​.....

ရင်​ခုန်​သံ​နွေး​နွေးက​လေးကိုလဲ နားဆင်​ချင်​မိသည်​.....

ကိုယ်​သင်းရနံ့သင်းသင်းက​လေးကိုလဲ အလွတ်​ကျက်​ထားချင်​မိသည်​.....

ပုံရိပ်​က​လေးကိုလဲ ဘယ်​နေရာမှာမြင်​မြင်​တက်​အပ်​သိနိုင်​စွမ်းရချင်​မိသည်​....

သန်း​ပေါင်းများစွာသွားလာလှုပ်​ရှား​နေသည့်​လူ​အများကြားမှာ သူရှိ​နေသည်​ကို သိနိုင်းစွမ်း​လေးရှိချင်​မိသည်​...

ကျွန်​တော်​သိပ်​အတ္တကြီးတက်​လာတယ်​အာပါး .......

ကျွန်​တော့်​အတ္တက ကျွန်​တော့်​ကို တ​မြေ့​မြေ့နဲ့​ဆွေးပြီးပြာကျလာတဲ့အထိ သက်​နေပြီ ..... "


1909029
#EXO
#EXO-L.
#BBH

(Byun~Star)Where stories live. Discover now