-Mergi la petrecere?a nu știu câtă oară mă întreabă Nina.
-Ti-am mai spus, da. Voi merge.
-Scuze, imi fac griji.are un zâmbet îngrijorat, are emoții?
-Ce s-a întâmplat? De dimineață mă tot întrebi de petrecerea asta.
Ne îndreptăm spre clasa de chimie. Nu am mai văzut-o pe Nina atât de îngrijorată de când nu s-a duc Carlos în Mexic.
-Carlos v-a fi la petrecere.ochii îi sclipes, e bucuroasă. După un an în sfârșit îl voi vedea. Nu am vorbit în ultimele săptămâni, mi s-a făcut dor, dar nu vreau sa fiu singură, a lipsit mult, nu știu ce să fac, ce să vorbesc....
-Voi fi la petrecere.zâmbesc punând mâna pe umărul ei. Acum hai la lecție, sunetul în curând va suna.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-Asta?
-E prea aprinsă.
-Poate asta?
-Culoarea nu ți se potrivește.
De 2 ore nu putem alege o rochie Ninei. Am impresia că niciodată nu vom putea găsi, prea multe rochii, prea puțin timp.
-Tu în ce te îmbraci?
-Rochie neagră.
-Alte culori nu știi?îmi zâmbește. Îi zâmbesc înapoi.
-Nu vreau să mă evidențiez din grămadă.
-Eu vreau... Și o voi face. Își alege o rochie roșie, aprinsă, prea provocatoare după gustul meu.
Următoarea oră facem machiaj și ne îmbrăcăm. Urcam în mașină și plecam la casa lui Matt, locul unde va avea loc petrecerea.
Casa e plină de adolescenți pe care îi văd pentru prima dată. Băuturile stau pe masă așteptând să le bea cineva. Unii dansează, alții stau într-o parte discutând.
-Merg să i-au niște băutură.Nina dă din cap în semn aprobator căutând cu ochii mai departe pe Carlos.
Mă îndrept spre masa cu băuturi. Caut niște bere. Cineva mă împinge în spate, iar după o secundă simt ceva umed. Mă întorc rapid și dau de doi ochi căprui. Spatele mi-i ud tot, cel mai probabil de bere, luând în considerație ca baiatul are în mână un pahar cu bere aproape gol.
-Glumești?!sunt enervată. Un prost mi-a udat rochia neagră. În restul serii voi mirosi a băutură, iar când mă voi întoarce acasă nici nu vreau sa-mi imaginezi ce se va întâmpla.
CITEȘTI
Ce gust are iubirea?
Подростковая литература"-Te faci sfântă! Tu si prietenii tăi! În realitate ești doar o târfă, cu care mai devreme sau mai târziu o sa-mi satisfac nevoile.imi dă o palmă, care al naibii ustură. -Nu sunt o târfă! Nici nu o să fiu! Ești jalnic. Regret ca ai început sa-mi...