-Frate, ultimul an. Esti pregatit?
-M-am nascut pregatit. Gumeam...nu stiu sunt curios doar sa vad daca a mai ramas vre un babastarc de profesor.
-Hai mai repede discursul ala tampit incurand o sa inceapa.
-Bine, bine...
Harry's p.o.v:
Aceasi directoare tacanita pe care o vad an de an si-a inceput discursul ei in care vrea sa para ca nu e o acritura , ceea ce defapt e.
-Buna ziua, dragi elevi. Ne bucuram sa va revedem aici la liceul bla bla bla, sper ca anul asta sa fie unul mai bun. Acum va puteti duce in clase.
-Insfarsit, credeam ca nu se mai termina.Imi spune Louis.
-Mie imi spui?
Am mers in clasa. Si am intampinat "calduros" profesorii, prima a fost cea de chimie aceasi baba tacanita de zeci de ani. Si chiar cand credeam ca o sa am un an bun. Apoi am avut biologie cu diriga si nu a fst chiar asa plictisitor, am vorbit despre ce am facut in vacanta. Da, glumeam a fost extrem de plictisitor sa scult povestiile altora despre cum s-au dus la plaja si betiile pe care le-au avut prin cluburi si alte prostii.
-Whoa avem mate sper din tot sufletu sa fi plecat profu de anul trecut.
-Oh haide era un om de treaba.
-Glumesti, nu?! Tipul ma ura.
-Louis, toti profesori te urasc. Ii spun abtinandu-ma sa nu izbucnesc in ras.
S-a sunat jur, parca au micsorat pauzele astea. nu mai are mul timp nici sa isi cumpere o sticla de suc ca pac se aude clopotelul.
Si profa intra in clasa, stai stai asta e o suplinitoare ceva? Adica iti bati joc de mine tpa cu siguranata nu e mai mare ca mine.
-Buna ziua, elevi! Ne saluta ea zambitoare are. Woah ce buze.
-Buna ziua! O salutam si noi respectuosi duap ca na... e prima zi de scoala.
-Eu sunt noua voastra profesoara de matematica, numele meu este Adela Anderson.
-....
-Intrebari? Ne intreaba ea zambitoare. Din nou acel ruj si acei ochi si acel par blond? Bai bai ce e asta? Macar are vreo facultate?
Ridic mana pentru a o intreba ceva. Iar ea se uita la mine si imi face semn sa adresez intrebarea.
-Cati ani aveti?O intreb zambind inocent ca un copil cuminte si inocent ce nu sunt.
-21. Imi rapunde ea, vizibil amuzata de intrebarea mea penibila.Oh doamne arata asa de bine in fusta ei tip creion si sacoul ala care i se muleaza pe sani si vine perfect si tocurile alea care ii scot in evidenta picioarele superbe si kilometrice. Ok ce dracu am cred ca ma holbez la ea ca ultimu' retardat. Si cred ca si-a dat si seama. Imi scutur capul si obsera ca statea de vorba cu Louis despre anul acesta, uite-te la el deja incearca sa imi fure femeia. Stai ce e cu mine? La ce naiba ma gandesc?
-Sunteti liberi. Spune profa si abea acum ma trezesc la realitate. O vad cum isi ia catalogul si pleca din clasa, doamne ce cur are femeia asta.Stateam ca boul si ma holbam la usa gandindu-ma cat de bine ar sta profa de mate la mine in pat pana cand Louis ma trezeste din transa cu o palma usoara peste ochi.
-Esti rupt dupa ea. Rade el de mine.
-Oh fi serios nu e genul meu , pare inganfata.
-Da , da. aAtunci de ce te uitai la curul ei.
-Nu ma uitam la asta, doar priveam fusta, imi placea materialul.
-Harry. Te cunosc de cand am invatat sa tin un pix in mana chiar crezi ca nu stiu cum arata fata ta cand te uiti dupa una? Imi spune el razand.
-Mda da bine, hai ca deja ma enervezi si mie si foame.
-Un sandwich.
-Nu mai avem.
-Un hamburger?
-Nu mai avem.
-Haa, o salata? Oftez exasperat. Pana si femeia de la cantina ma enerveaza.
-Poftim. Imi intinde aceasta zambitoare bolul de salata.
-Mersi. Ii spun cu un zambet fals. Afurisito, o injur in mintea mea.
Am mers cu Louis la masa. Si am inceput sa vorbim despre tot felul de chestii.
-Uite-o pe Lucy.
-Unde? Lucy e fosta mea iubita, nu vreau sa dau ochii cu ea...
-La masa curvelor poate ea sa stea altundeva? Imi spune Louis razand.
-Si-au reluat meserai de "politie a modei".
-Lol, poate.
Am plecat la ultima ora, ca deobicei am vorbit despre ce am mai facut in vacanta si nimic interesant.
-Mergem in club in seara asta? Ma intreaba Louis cu un ranjet pervers.
-Iar esti ma in calduri si vrei la agtat? Il tachinez eu razand.
-Haide stiu ca vrei.
-Dar...
-Haide Harry. Nu ai mai iesit si tu din casa de o gramada de timp.
-Of, bine. Doar in sera asta, maine avem scoala.
-Vai invatacelule.Decand asa preocupat?
-Tu vrei sa repeti anul, pt ca e ok, daca vrei. Il enervez eu.
-Frate nici nu a inceput bine scoala si deja iti e gandul la invatat? Rade el de mine.
-Bine, fie mergem in club.Ma predau eu.
-Asa te vreu. imi spune el dandu-mi jucaus un pun in umar.
-Bine , pa, te sun eu mai incolo, sau ne vedem direct la club
-Direct la club.
M-am suit in RangeRoverul negru in locul soferului si am calcat puternic acceleratia. Imi place viteza, accea senzatie minunata pe care o ai cand simti motorul maraind la comanda ta, daca ar fi asa usor si cu femeile...
In cateva minute am ajuns acasa.Am intrat si mi-am aruncat geanta, neglijent pe jos. Ducandu-ma direct la baie pentru un dus revigorant poate imi mai revine si mie mintea la cap. Am iesit din baie direct gol, oricum stau singur. Si am inceput sa ma pregatesc, mi-am pus o camsa neagra destul de transparenta si am deshiata pana la coaste, logic lenjeria intima, o pereche de pantaloni mulati negri si niste ghete din piele intoarsa maro deschis, mi-am facut freza, apoi mi-am luat cheile si am plecat.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Hei guys, o da o noua poveste, nu am rezistat tentatiei, si nu mai aveam nici rabdare sa termin A new life asa ca uita-ti aici, noua poveste, Sper sa va placa, poate ma tin si eu sa postez in fiecare vineri. :)))
Kiss. <3