TANITIM

20 2 0
                                    

Şeyda Erat

Selamun aleykümm, ben şeyda 17 yaşımdayım. lise 3 e gidiyorum. Çok şükür annemde var babamda. Bir pislik kardeşim ve onun küçügü var. Yani üç kardeşiz en büyüğü benim. Annem bana umutsuz vakaymışım gibi baksada güzel olduğumu düşünüyorum ehh bizimde giderimiz var yani. Allah'a çok şükür. Güvenmek ve değer vermek benim insanda aradıgım en önemli şeylerdir. Karşımdaki kişide bunlar yoksa yol veririm. İnsanlar çok konuştuğumu söyler. Her gece günlük tutarım. Biraz fazla küfür atarım e ne yapak yani atmayak mı içimizde mi tutak küfürümüzü. İnsanların yanımda ağlamasında nefret ederim.İnsanlara kafa göz dalmak yani kavga etmekten vazgeçemiyorum huyum kurusun. Uyumak benim yaşam tarzım. Mor rengine ölüyorum . Ahh betül benim herşeyimdir. Ne zaman ağlasak birlikte gülsek birlikte gülmüşüzdür. Hep yanımda olmuştur. Vazgeçilmezlerim makyaj, alışveriş, çikolata, kavga, olay , sevdiklerim vs.
böyle , yuvarlanıp gidiyoz işte off yine çok konuştum hadi bysss

böyle , yuvarlanıp gidiyoz işte off yine çok konuştum hadi bysss

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Betül Baskın

Selamün helloo,beeen betül yok işte 17 yaşındayım işte lise üçe falan gidiyorum klasiğini geçecegim canlar. Sevgilim yok bana acilen sevgili bulun, şaka şaka ihtiyacım yok. Dört kişilik aileyiz annem ,babam ,abim ,ben. Abimi severim ama bazen bir hayvan gibi davranabiliyor. Yanlış anlamayın yani hayvanlara hakaret etmiyorum abime ediyorum. Neyyse kendimden bahsedeyim biraz, insanlar abim kadar olmasada komik olduğumu söyler. Canım sıkılınca aptallaşmaya başlarım, normalde sinirlenmem ama damarıma basılırsa kralı gelse beni tutamaz .Mor rengi çok severim. Bir şeyleri uzatmayı çok severim insanlar bu huyumdan nefret eder. Fıstık gibi kızım yaani. makyaj yapmayı çok sevmem alışveriş yapmayıda. Uyumaya bayılırım. Şeyda benim kardeşimden ötedir, neredeyse aynı kafadayız. Kendimi tanıtmam yeterli bence. Hadi görüşürük gardaş.

UZAK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin