Bemutatkozás:
Zoé vagyok 16 éves, a szüleimmel élek egy kis városban, van egy bátyám Olivér 22 éves és van egy macskám Puding.Az iskola nem a legjobb már elég rég óta, nem tudok beilleszkedni, de van egy legjobb barátnőm Lara vele nagyon jóban vagyok.
Ringggg.. Ringggg.. szólalt fel az ébresztőm, nagynehezen felkeltem és lementem reggelizni, belenéztem a hűtőbe kivettem egy tejet hoztam műzlit és ez volt a reggelim, nem egy nagy érdekesség de én mindig ezt reggelizem mert finom.
Aztán fogatmostam felöltöztem megfésülködtem és elindultam bicóval a suliba.
Ahogy mentem végig zuhogott az eső és konkrétan úgy értem be az áldott jó iskolába, hogy mindenhol vizes voltam.
Ahogy betoppantam ott volt Liza, Emília és Lilien, ők egyfolytában csúfolnak utálom őket ők is engem szóval kvittek vagyunk.Liza: Jézusom Zoé te, hogy nézel ki? - mondta gúnyosan.
Én: Hát pont úgy mint egy elázott ember! - mondtam, majd ahogy indultam volna az osztály felé Emília kirakta a lábát és pofára estem.
Emília: Így jár az aki beszól a barátnőmnek.
Én: Hogy az a...
Nagyon mérges voltam úgy utálom őket.
Bementem az osztályba mindenki úgy nézett rám mint egy idiótára, odajött hozzám Lara..Lara: Szia Zoé, mi történt?
Én: Eláztam és Emília felbuktatott. - ott volt a fejemen egy seb és eléggé feltűnő volt, de nem annyira fájt.
Lara: Ahj már megint az a hülye, gyere ülj le hozok vizes zsepit a sebre.
Én: Oké.
Be is csöngettek a tanár még nem jött, bejött Emília, Liza és Lilien, odajöttek hozzám és meghúzták a hajam, annyira ideges lettem hogy mindegyiket pofon vágtam, és pont akkor jött be a tanár hát szuper volt le is ordítot, nagyon jól kezdődött ez a reggel mondhatom.
Kicsöngettek, Larával le mentem a büfébe, van egy fiú aki bejön nekem a neve James, amikor rá néztem Emília felkiáltott a háttérből..Emília: Na mivan Zoé csak nem Jamest nézed?
James hátra fordult, nagyon kínos volt... gyors felmentem az osztályba és ott ültem bámulva a semmit. Lara feljött és mondta..
Lara: Nyugi Zoé tudod milyen hülyék.
Én: Tudom.
Elteltek az órák a szünetekben még párszor csufolodtak de ez megszokott, Larával mentem haza mert haza kísért, elköszöntünk egymástól és elment, én meg bementem a házba, tanultam holnapra, Pudingot megetettem és utána telóztam.
Eltelt az idő anya és apa hazajött kérdezték hogy mi történt ott a fejemen, mondtam hogy Emília kibuktatott.
Anyáék azt mondták hogy ha mégegyszer ilyen lesz szól az igazgatónak, én mondtam hogy inkább ne mert jobban fognak cikizni.
Anyáék mondták hogy nem.Este lett, vacsoráztam fürödtem, fogatmostam és lefeküdtem aludni.
Sziasztok, ez a második könyvem első része, remélem tetszett. 😄🥰
YOU ARE READING
A balszerencsés lány
FantasyEz egy balszerencsés lányról szól. Ha érdekel olvasd el. 😁🥰