נ.מ. ג'ואי
היי חברה מה קורה?! אנינ עכשיו מתארגן לבית ספר ואם אני לא אלך אמא שלי תתעצבן ולא יקרה משהו טוב... אז בקיצור אני אבר איתכם אחירי ביה''ס.
כעבור שש שעות...
אז סיימתי את ביה''ס ואמא שלי הפתיע אותי ממ0ש: יש שביתה של ארבעה ימים בבית הספר אז אנחנו הולכים למחנה יופיטר (SPQR) עם ג'ייסון ופייפר ואולי גם פרסי ואנבת' יבואו מה שאומר שלי ,ל-לוק,ל-ליאו,ל-לילי,לתאליה ול-לייסי לא הולך להיות משעמם.
כעבור יום...
אז מסתבר שאמא שלי דברה עם פייפר ואנבת' וגם פרסי ואנבת' יבואו אז לא ישעם לנו בשום צורה.
כעבור כמה שעות...
אז הגענו למחנה יופיטר והדבר הראשון שעשיתי זה לחפש את ריינה ומצאתי אותה בדיוק איפה שהייתי צריך: הקוהורטה החמישית אז נשארתי שם (כי הייתי עם המזוודה שלי) והתמקמתי. ואז רצתי לריינה ונתתי לה חיבוק ענקי והיא ביקשה ממני להראות לה איפה ההורים שלי והיא הופתעה כל כך לראות את פרסי, פייפר ג'ייסון,ואת אנבת. היא ראתה איך הכוחות שלי כנצר פלוטו משתפרים והיא אתגרה אותי למצוא יהלום והבאתי לה את היהלום תוך חמש דקות,וישר קראתי לאמא שלי שתלמד אותי איך להחזיר את היהלום לאדמה והיא העלתה עוד כמה יהלומים מהאדמה והיא הראתה לי והצלחתי אחרי חמישה יהלומים אבל אחריי זה לוק בא מאחוריי וביקש ממני לעשות מלחמת כוחות אז קראתי לךליאו וישר התחלנו. אני התחלתי עם העפת בהב לרגלים של לוק והוא ישר שלח אליי גל בחזרה אבל הצלחתי להתחמק ואז ליאו התרומם והוא ישר שלח אליי ברק כל כך חזק שהשתתקתי ולוק ניצל את ההזדמנות ושלח אליי גל והפסדתי ואז ישר ליאו שלח על לוק שני ברקים והוא גם השתתק וליאו ניצח. ולקח אותנו למרפאה, בקיצור: אני חטפתי היפוטרמיה וכוייה מהברק ולוק נכווה יותר חמור כי לא היה מי שיכבה אותו. והרופא יש קרא לג'יסון הייזל ואנבת'. לג'ייסון: כדי שיעניש את ליאו. הייזל: כדי שתחמם איך שהוא אותי. אנבת': שתבדוק איך לוק.
זה היה הפרק הראשון! אז מקווה שיהיה לי עוד זמן לכתוב עם כל השיעורים והבלאגן. ביי!!!! 😀😀😊😊😀😊😊
YOU ARE READING
פרייזל הנצר
Fantasyמה היה קורה אם לשבעה היו ילדים? מצטער שאני מכניס את ג'ייסון אפילו שהוא מת 😭😭😭