Στιγμές - Στιγμές στο σκοτάδι

6.5K 254 605
                                    


Μία σύντομη περιγραφή, για νέους αναγνώστες. 

Η σειρά #Στιγμές, είναι μία αισθηματική/ερωτική σειρά βιβλίων, με μυστήριο, περιπέτεια και δράμα. Αφορά τέσσερις διαφορετικούς άντρες. Τον Στέφανο Αλεξάνδρου, τον Αλέξανδρο Ραζή και τον Νίκο Θεοδωρίδη. (+έναν ακόμη)

Το 2019, δημοσιεύθηκαν στο wattpad, τα δύο πρώτα βιβλία της σειράς με τίτλο: ''Στιγμές που μου πήρες'' και θα τα βρείτε σε μία καταχώρηση. Ήταν η ιστορία του Στέφανου Αλεξάνδρου και της Άννας Αγγέλου. 

Το τρίτο/τέταρτο βιβλίο της σειράς, της συγκεκριμένης καταχώρησης που διαβάζετε δηλαδή, αφορά τον Αλέξανδρο Ραζή και τον γνωρίσατε από το δεύτερο βιβλίο της πρώτης ιστορίας, όπως ακριβώς και την Εύα-Ελένη Μακρή. 

Δεν θα συνιστούσα να ξεκινήσετε από το συγκεκριμένο βιβλίο, καθώς θεωρώ ότι θα χάσετε πολλά από αυτά που περιγράφουν ή υπονοούνται από τους ήρωες ανά διαστήματα, αλλά μιας και τα βιβλία του Στέφανου Αλεξάνδρου κατεβαίνουν από την εφαρμογή, όπως είχα ενημερώσει, δεν έχετε και επιλογή πλέον. Επομένως, ξεκινάτε από εδώ με δική σας ευθύνη. 

Ο Αλέξανδρος Ραζής, δεν θα παραμείνει για καιρό στην εφαρμογή πάντως, όπως συνέβη με τον Στέφανο. 

Ευχαριστώ πολύ <3 



Να υπενθυμίσω, επειδή κρατώ πολύ αυστηρή στάση με το συγκεκριμένο θέμα,  πως πριν ανέβουν τα βιβλία στην εφαρμογή, κατοχυρώνονται πνευματικά και γι' αυτό οποιαδήποτε αντιγραφή, αποσπασματική ή οτιδήποτε, διώκεται ποινικά. Για να μην υπάρξουν ευτράπελα, όπως στο παρελθόν και αναγκαστώ πάλι να επέμβω με άλλους τρόπους, ή να σταματήσω να ανεβάζω τις ιστορίες στην εφαρμογή, θα παρακαλούσα να σέβεστε τον κόπο του άλλου και κυρίως τον εαυτό σας, για να αποφύγουμε τυχόν μπερδέματα που θα φέρουν εσάς σε προβλήματα, όχι εμένα. 

Ευχαριστώ! 



Αλέξανδρος Ραζής

Αλέξανδρος Ραζής

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Στιγμές ΙΙΙ - Στιγμές στο Σκοτάδι (ΠΡΟΣ ΕΚΔΟΣΗ)Where stories live. Discover now