1

87 8 5
                                    

Hava iyiden iyiye kararmıştı. Genç adam etrafını kolaçan ederek ıssız sokakta yürümeye devam ediyordu. Bugün önemli bir gündü ne de olsa. Ah, tabii kazanmakta vardı kaybetmekte...

En sonunda bir kapıdan içeriye girdi. Bu kapı bir tünele çıkıyordu. Tünel karanlıktı. Elini montunun cebine sokup fenerini çıkardı Harry. Hazırlıklıydı. Daima olduğu gibi.

Dikkatli ve sessizce yürümeye başladı tünelde. Yaklaşık 10 dakika sonra istediği yere vardı.

İngiltere'nin en büyük kumarhanesine.

Burada ki kumarbazlar işinin ehliydiler. Hepsi birbirinden zengindi. Kimileri büyük iş adamlarıydı, kimileriyse zengin tüccarlar.

Harry kafasındaki bereyi çıkardı. Montunun cebine tıkıştırdı. Daha sonraysa montunu çıkartıp oradaki kadınlardan birine verdi. Bilirsiniz hani, kumarhane kadınları.

Emin adımlarla içeriye doğru adımladı. Gözleri birini arıyordu, bu aşikardı.

Sonunda gözleri aradığını buldu. Ama bir saniye yanındaki kimdi öyle? Harry gözlerini kırpıştırdı. Bu şey büyüleyiciydi.

" Bay Styles, Bay Williams sizi bekliyor." Gardlardan biri konuştu.

" Görebiliyorum. Peki yanındaki kim? " Harry adama sessizce sordu.

" Bay Williams'ın kızı Angelina efendim. "

Harry sırıttı. Aklına kazıdı bu güzeli. Ceketini düzeltti ve ellerini cebine soktu. Bu karizmayla harika görünüyordu.

Daha sonra ise Harry büyük bir özgüvenle Bay Williams'ın yanına gitti. Bir süre birbirleriyle bakıştılar. Kimin ilk konuşacağı merak konusuydu.

" Uzun zaman oldu. " Bay Williams yarım ağız gülerek söze başladı.

" Evet, gerçekten uzun zaman olsu seni görmeyeli. Artık eskisi kadar kötü değilsindir diye düşünüyorum. " Harry alayla konuşmuştu. Bu Bay Williams'ı sinirlendirdi.

" Göreceğiz. "

Masaya ilk Bay Williams oturdu. Ve anında söze başladı,

" Poker oynayacağız. "

Anlaşılan Harry'nin sözleri onda ani bir cesaret yaratmıştı. Poker oynamak herkesin cesaret edebileceği bir şey değildi. Bu öyle bir kumardı ki milyonlar kazanıp anında kaybedebilirdin de.

" Bana uyar." Harry büyük bir özgüvenle yanıtladı.

Masaya bu sefer ilk Harry oturdu. Onun bu kendine güvenen hali görülmeye değerdi.

Ne Harry gözlerini Bay Williams'tan ayırıyor, Ne de Bay Williams Harry'den ürkütücü bakışlarını çekiyordu. Bugün çok heyecanlı olacaktı.

Sonunda krupiyer geldi. Beklenen an başladı.

Evet işte şimdi kibirli ve küstah Harry'nin ve sadece babasının kumarbazlığına kurban olan Angelina'nın hikayesi başlıyor...






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gambler || harry styles Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin