Girls
*Elena Gilbert*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Older Brother Older Brother Older Half Brother Younger Twin Brother Younger Sister & Baby Brother ' rip')
*Bonnie Bennett*Damon & Stefan(Older Brother & Younger Twin Brother)
*Caroline Forbes*Amara Tatia Katherine & Elena(Great Grandmother Younger Twin Sister Great Niece & Great Great Niece)
*Lexi Branson*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Older Half Brother Older Half Brother Younger Twin Brother Younger Half Brother Younger Half Sister & Baby Half Brother ' rip')
*Katherine Pierce*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Older Half Brother Older Half Brother Older Brother Younger Half Brother Younger Half Sister & Baby Half Brother ' rip')
Guys
*Damon Salvatore*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Older Brother Older Brother Younger Half Brother by 9 months Younger Brother Baby Sister & Baby Brother ' rip')
*Stefan Salvatore*Ezekiel George Richard Mason & Tyler(Older Half Brother By 4 yrs Great Nephew & Great Great Nephews)
*Jeremy Gilbert*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Older Brothers Older Half Brother Older brother Younger Twin Sister & Baby Brother ' rip ' but Klaus is closer to you who he trust with everything in him because you both are kinda alike both being Hybrids at less it hurts Rebekah that he never daggers you her twin sister an let's you date guys then again Klaus knew you didn't fall in love like Rebekah did with every single guy you have been with besides Marcel's twin sister Nikole a.k.a Nikki)
*Tyler Lockwood*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Father Uncles Aunt & Uncle ' rip' You Are Older then Rebekah by a year)
*Enzo St. John*Finn Elijah Klaus Kol Rebekah & Henrik(Uncle Father Uncle Uncle Aunt & Uncle ' rip 'You Are Older Then Both Kol & Rebekah by 2 and 4 yrs)
YOU ARE READING
Polyamory Vampire Diaries Preferences
Short StoryPolyamory Tvds preferences hope you like it as much as I do