Party

1.2K 60 111
                                    

( Kirishima) 1.7 .

Pomaly som otvoril oči , hneď na mňa dopadli lúče slnka. Bolo už ráno, chcel som sa posadiť, ale hlavou mi prešla ostrá bolesť . Sykol som a opäť som si ľahol naspäť. Čo sa včera stalo? Pomyslel som si. Hm.... Oh, jasné ! Uraraka usporiadala párty.... Potom tam bol ten alkohol....Bakugou ma pobozkal.... Todoroki a Izuku sa tiež začali bozkávať... Moment! BAKUGOU MA POBOZKAL?

Chcel som sa zase posadiť, lenže čiasi svalnatá ruka mi v tom pohybe zabránila a viac si ma pritisla k sebe. Preglgol som a nenápadne som otočil hlavu.... Tá ruka nepatrila hocikomu... ALE BAKUGOVI!!! Moje oči však postrehli aj niečo iné.... Nemal tričko, to by bolo v pohode keby, že to nechám tak a nepozriem sa pod deku však?! Boli sme obaja kompletne nahý.

TO MY CHCETE POVEDAŤ , ŽE SOM SA VYSPAL S MOJIM SEXY KAMARÁTOM?!

Na moje nešťastie si ruku dal zo mňa dole. Otočil som sa mu čelom . Niečo si zamrmlal popod nos a pomaly otvoril tie svoje krásne oči.

30.6. Ráno 6:45 ( Kirishima)

Ja som sa prebudil? Aha,takze zrejme áno....Hm.... Nech ten budík drží hubu! Ja chcem spaaaať..... Tak vypne ho niekto? Á, jasné to je môj budík. Prečo som si ho nastavoval? Á, veď mám školu.... Kurva ja mám školu!!! Doslova som vyletel z postele. Lenže až potom mi došlo ,že škola mi začína až o ôsmej... Bože ja som debil. Rukou som si prehrabol spľasnuté vlasy. Očami som zablúdil k mobilu. Čo je dneska vlastne za deň? Oh áno, posledný deň v škole, a po škole mám niečo? Jáj, veď ozaj Uraraka pozvala celú triedu na párty, osláviť úspešný koniec školského roka.... Ako kľudne pôjdem, ak pôjde samozrejme aj Bakugou... Mohol by som ho vyzvať k tancu... Mhmmmm.

Nejakým zázrakom som sa dostal do kúpeľne.... A čo tu vlastne chcem? Povzdychol som si. Ou.... Moje vlasy... Vždy boli také červené? Nie.... Vlastne nie. Prevrátil som oči dohora a začal som si ich štelovať. Neviem ako sa síce dajú vlasy štelovať, ale okeeej. Však ja to robím... Aj keď nemám tucha ako. Som to ja, ale divný.... Po nekonečne dlhej rannej rutine som na seba hodil školskú uniformu a rýchlo som si urobil nejaké raňajky. Cereálie s mliekom, medom, kečupom a ovocím. Jo, to by šlo.

Keď som dojedol moje raňajky ,vydal som sa pre svoj mobil, ktorý je veľmi dôležitý pre každého človeka na tomto svete... Je náš svet vlastne realita? Od témy!!!! Zapol som mobil a prešiel som si všetky upozornenie, potom mi pípla správa. Nemôžete ma nechať všetci na pokoji? Chcem spaať... Á, to je Bakugou. Tak nič.

Explosionboy: ,, Shitty-hair. Ideš dnes na tú párty? Mne osobne sa tam vôbec nechce.... Pche strata času. Ale keď pôjdeš ty aspoň má zastavíš pred tým, aby som tam každého zmlátil ako o dušu.

Hm...Jop niekto ho zastaviť musí. Ďalšia výhoda? Môžem sa ho dotýkať. To sa mi ľúbi.

Shitty-Hair : jojo... Prečo nie. Aj tak by sme poobede všetci skončili u nejakého oslavovanie konca školského roku..

Explosionboy : hm.... Asi tak no... Pôjdeme tam spolu? Aj tak nemám s kým ísť.

Shitty-Hair: ... M hmmmm.. Inak ja si dávam na seba nejaké sako... Mohol by si si dať to čo som ti kúpil ne?

Explosionboy : Hej pohoda, aj tak by som si nemal čo dať... A Round face je pekne kvôli tým drobnostiam otravna, síce kedy ona nie je?

Shitty-Hair: Jej! Bude zábava... Myslíš, že bude aj alkohol? To by bola prča. Bro ja sa chcem opiť.

Explosionboy: Hej jasné a ja ťa budem musieť vláčiť domov nie?

Party Where stories live. Discover now