"Hai kelas" suara guru yang lembut mula menenangkan keadaan kelas yang riuh serupa hutan amazon itu."Hai cikgu !! " Suara nana yang comel dan kuat disitu menarik perhatian guru tersebut. (Sekali sekala perasan HAHAHA)
"Ok awak yang suara comel tu.. cuba peekenalkan diri awak" kata guru yang lembut itu...
"Hai ! Nama saya ***** bole panggil nana tapi kalau nk panggil nama panjang pon xpe :) " kata nana memperkenalkan dirinya.
"Okay terima kasih nana.. ha awak ! Kenalkan diri awak" tunjuk guru itu kpada pelajar lelaki berhampiran tempat duduk nana.
"Nama saya ***** tapi kawn² banyak panggil saya sya je" balas pelajar lelaki tersebut.. "ooo nama dye sya rupanya." Kata nana pada dirinya sndiri secara perlahan.
"Saya x suka la kedudukan awak sekarang... Apa kata tukar ? Hmmmm.. okay saya nak smua bentuk kn kumpulan" kata guru yang lembut itu lagi.
"baik cikgu !" Balas smua secara sopan (real life x sopan ea HAHAHA). "Hm sya awak duduk kumpulan Nana" kata guru lembut itu.. Nana yang tadi kecoh mula senyap diam terpaku...
"OI NANA !!!" suara jeritan di tepi telinga Nana membuatkan dye terkejut . "HA YE MAK KAU HIJAU !" melatah nana. "Oi ! Kau ckp mak aku hijau ?!"
" Alaa sorry la diba.. aku kn kuat melatah.. tadi aku termenung hehe" balas nana . "hahahaha" gelak diba kawan karib nana. "oi asl gelak mcm pontianak" sampuk fiq salah seorang rakan sekelas nana. Dan bermula la pergaduhan mereka haha tapi tak lama.
" Eh sya.. kau pangkat ** kn skolah ****" tanya diba kepada sya . "Haah asal? Kau pangkat ?" Aku duduk diam sahaja disitu .
POMMM bunyi yang dibuat oleh sya mengejutkan nana yang sedang berkhayal. "EH POCOT B*B*" melatah nana dengan teruk. "Eee kau ni kenapa ?!" Marah nana kepada sya.[ BERSAMBUNG ]
YOU ARE READING
WHY I LOVE YOU SO MUCH?
Teen FictionNana yang sering diganggu rakan sekelasnya Sya mula menaruh hati padanya. Namun keakraban mereka dicemburui oleh seseorang. Adakah mereka akan bersama ? siapakah yang mencemburui mereka ? jika anda baca novel saya . nanti anda tahu okay ?