Yay dh nk abis dah crita aku ni HAHAHA .Finally aku bole Rest ... Hoho..
K episod yang lepas.. tiba ii Sya jerit " Nana !" Kn? Ni smbungan dn pengakhiran."ARIS ! CALL AMBULANCE CEPAT!!" Sya menjerit kerisauan.. "Wey . Kita kat skolh la. Mne ade bawk hp.. agak ah.." aris membuat lawak hambar disitu.. "PANGGIL LA CIKGU !" Finally.. logic sikit.. "OKK".. Aris dengan patas WUSHHH berlari ke bilik guru untuk mendapatkan bantuan guru .
"NANA?!" niza yang dibelakang sya.. menangis kesedihan...
Nana dibawa ke hospital....
Yeay part ni Cliche + haa sweet ii gitu tapi ade bodo . Ok tu je nk bgitau kk smbung la baca.
Di Hospital
"Cik , kawan cik.. brade dlm keadaan koma . Puncanya.. dye stress .. pada tangan dye juga terdpt kesan toreh...cik dh bole masuk " Doktor keluar memberitahu Sya, Niza dan aris...
"Knp? Knp? Aku bodo sangat percaya si khaira ?! Smua ni xkn jadi klau x disebabkan aku.. Baik aku mati je la !" Sya meratapi kesalahannya..
Pangg.. "kau pehal ? Klau dye sedar pon.. dye xnak kau bnuh diri la bebal !" Aris memukul sya menggunakan kuali leper.. (eh tibe.. mne dtg tah kuali leper) ... "Dah la Sya.. Jangan la buat dye sedih.. " niza menasihati Sya..
Bip.. bip... Bippppppp "DOKTOR !!!" "Pesakit .. dah takde.." doktor terdiam.. "HAAA APE?!".. Niza , Sya dan Aris terkejut dengan kenyataan doktor tersebut.. "Aku doa.. supaya khaira mati harini Jugak !" Kata Sya Sambil menangis..
Di tempat khaira
"Wuh.. nana dah mati ohyeah.. HAHAHA .. pdan muka kau .. mati pon kau.." tiba ii .. hujan ribut melanda sekolh mereka.. petir menyambar khaira.. dn akhirnya khaira mati rentung mcm sate hangus ..... (Aku dh ckp part ni cliche kn.. so jangan marah k..)
Di pengebumian...
"Awakk.. maafkan saya.. saya tau saya salah.. percaya kan org luar.. bngun la".. sya meratapi pemergian Nana..
TIBA-TIBA...
"HAAAA MAYAT HIDUPPPP!!!!" smua org lari ketakutan.. mayat nana hidp.. "ye saya maafkan.. mengaku pon salah.. tula percaya lagi org luar ." Eh nana ni dh mati ke blom ?.. "a-awak?!".. sya tekejut . "hehe.. saya xmati pon.. ini smua rancangan Niza.. ini smua supaya awak tahu... Jangan mudah percaya orang luar.. " nana tersenyum kerana rancangannya berjaya . "awak . Jangan la buat mcm tu lagi . Tlg la.. saya betul ii ingat awak dh takde tau" Kata sya smbil menangis.. "alolo.. xmau nngis ii.. iyelah.. janji xbuat lagi.." dh bagi warning ea kat atas.. hehe
Habis khaira mati kne panah petir tu lakonan jugak ke?
= Eh x.. khaira memang mati panah petir.. sbb dye main hp time ribut .uhuk ..Dah tu je habisnya?
=Aku penat tau buat crita ni.. please la paham .Ok dh habis dh crita ni :) Bye !!
YOU ARE READING
WHY I LOVE YOU SO MUCH?
Teen FictionNana yang sering diganggu rakan sekelasnya Sya mula menaruh hati padanya. Namun keakraban mereka dicemburui oleh seseorang. Adakah mereka akan bersama ? siapakah yang mencemburui mereka ? jika anda baca novel saya . nanti anda tahu okay ?