PLECAREA

A doua zi ma trezesc in bratele lui V il vad cum zambeste ca un mic copil il sarut usor pe frunte ca sa nu il trezesc ma ridic din pat incet , imi iau telefonul si vad un mesaj de Alina sa venim jos dupa ce terminam asa ca ma-m dus la baie si am facut un dus de 5minute si am revenit in camera il vad si pe V care abia se trezise .
V:Neata ! zambeste
Eu:Neata ! si il sarut
V:Cat este ceasul ? se ridica in sezut si se freaca la ochi .
Eu: Stai sa ma uit , mmm ... este 11:22 .
V:Mersi iubire , ma saruta pe frunte si se duce in baie .
Eu:Nu ai pentru ce ! tip ca sa ma auda , ma duc la sifonier si imi aleg tinuta asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Revine si V din cele din urama de la baie si se imbraca asa .

Revine si V din cele din urama de la baie si se imbraca asa

Coboram jos si dam de Alina cu Taemin .
Noi :Hey , si le zambim
Ei:Hey , si ma ia Alina in brate , din cele din urama mergem la restaurant unde erau si ceilalti ne asezam la masa si ospatarul ne aduce meniu ,ma uit pe el si imi aleg felul imi aleg o friptura cu legume si langa un vin dupa, jumate de ora vine si comanda noastra ne apucam de mancat,  dupa ce terminam ne gandim sa mergem inapoi la hotel si mergem la baieti in camera ca sa vedem un film ,Jin sa dus sa faca floricele punem un film de groaza filmul a tinut o ora jumate lam tinut pe V strans in brate tot filmul .
A:Azi sa nu uitam ca la 18:00 avem zborul sa plecam acasa , acesta lasa capul in jos trista .
Eu:Da , si ne intristam totii .
Nj:Sa nu mai uitam ca incepem si liceu este ultima saptamana ca luam vacanta de vara .
Eu:Da am uitat complet de liceu , noi am plecat inspre camera noastra eu ma intaind pe pat trista , Alina se uita la poze nud cu Taemin si radea ,Maria isi luase doua pungi de floricile si se uita pe telefon la melodiile lui Jonghyun si mai plangea si cateodata Alina o mai calma de cateva ori asa ca ma gandisem sa ma culc , sunt trezita de fete care ziceau ca este 5 jumate eu sarind din pat ca arsa acestea radea de mine .
Eu:De ce radeti ? spun serioasa
Ele :Te-am pacalit este 16:12 , acestea  incepura sa rada si mai tare eu land doua perne si le arunc in ele .
Ele:Auch , a durut , si da si ele cu perna in mine .
M:Bun haideti sa ne jucam ceva , aceasta se pune pe jos zambind asa ca ne punem si noi .
Eu:Bun acum ce ne jucam ,si ne uitam una la alta
A:Hai sa ne jucam adevar si provocare , noi dam din cap afirmativ si incepem jocul nici bine nu intrebam ca se aude ciocanituri in usa .
A:Off cine o fi ma duc sa deschid ,aceasta deschide usa si ii vedem pe baietii cum intra .
Eu:Yaa ce cautati aici , si il vad pe V cum se indreapat spre mine sarutanduma
V:Yaa , nu am voie sa vin la iubita mea , si isi ridica o spranceana .
Eu:Ba da , si il sarut acesta chichoti .
Jk:Ce facem acum , intreaba acesta plictisit .
Eu:Pai pana sa veniti voi noi ne apucasem sa ne jucam adevar si provocare.
NJ:Suna bine , si incepem jocul .
Eu :Bun care incepe , si ma uit la fiecare .
A:Eu ii Taemin , razand usor
Noi:Ok
A:Taemin ce alegi , se uita fix la Taemin .
T:Provocare , si se aseaza mai bine .
A:Bun , te provoc sa te sarurti  cu  Jimin , rade viclean .
J,T:Ce? , se uita socati inspre mine iar acestia sau sarutat in scarba jocul a tinut pana la 5jumate si dupa au plecat baietii sa isi faca bagajul asa am afacut si noi dupa ce am terminat am iesit afara si venise si baietii asa ca am plecat inspre aeroport ajunsesem la fix am urcat in avion mi-am pus castile in ureche si am dat drumul la muzica ma uitam pe geam la priveliste si simt cum ceva greu se aseaza pe umarul meu si il vad pe V care adormise asa ca am pus si eu capul pe capul lui si am adormit  ne-am trezit din cauza galagiei ca trebuia sa aterizeze avion am coborat din avion si am plecat am luat un taxi asa ca am si mai oprit si luam si cate o inghetata si drumul acum a fost inspre casa , ajungem acasa eu ma-m dus sus ca sa despachetez iar ramasese jos sa faca cina , ma pun in pat si incep sa ma joc pe telefon , dupa o jumate de ora il aud pe V cum striga si vin la masa cobor jos si il vad cu zambetul pe buze .
Eu:Hey ,ce miroase asa bine , si ma indrept inspre el
V:Pai am gatit pui la coptor , acesta pune masa si incepem sa mancam duapa ce terminam ne ducem in camera unde ma-m dus si am facut un dus de 10 minute cand am iesit a intrat si V iar eu mi-am luat pijamalele astea

Revine si acesta in camera si ne punem in pat V se puse peste mine si a inceput sa ma sarute si a bagat mainile pe dedesubt la tricou si a inceput sa se joace cu fiecare particica a corpului ma ia intr-un sarut dar ne oprim ca nu mai puteam respira sa pus lanaga mine si am adormit imbratisati .

Cam atat cu acest capitol sper sa va placa , si nu uitati de steluta !!!!! ❤❤❤❤