Bölüm 1- S Kodu-

45 8 1
                                    


Evren:???????

Zaman:?????? 

Evren Kodu:I-E-G-S000-999-G123

**************...********************************************...*****************************

"Uzun zamandan sonra kararlılık ruhu.Şarşırtıcı değilmi E-S?"dedi mor gözlü iskelet."I-S bu işi benden iyi bilir,yani yaratmaktan bahsediyorum G."dedi kısa boylu siyah iskelet."Buna uygun bir beden yapması için  I-S 'içağır.O en azından görevini senden düzgün yapıyor."dedi uzun mor gözlü iskelet."Sen bana yok et dedin,ediyorum."dedi kısa sihay iskelet.Mor gözlü derin bir iç çekti.....

Zamanın yaradılışından önce.....

Uzun zaman önce,zamandan önce iki güçlü ruh boş evrenin ortasında belirdi.Onları belilrten kozmik varlık onlara iki gücünü verdi, YOK ETME-YARATMA.Yaratan ' a I????S???? ismini koydu.Yok edene de E????S????.Bu ikisinden biri eğer işini uzun süre yanlış yaparsa yanlış yapanı acınası bir insan la değiştirir.....

Evren:Undertale

Zaman:12:30

Durum:SOYKIRIM

Evren Kodu:U-T-D-CF-109328

"Dur orda velet"dedi Sans."Bir adım daha atarsan kötü zaman geçirirsin."İnsan o 'aptal' iskeletin uyarısını dikkate almadı.Bu Sans ' ı ilk kez öldürüşü değildi.O,kayıt gücüyle her zaman geçirdiği zamanı baştan başlatıp tekrar,tekrar ve tekrar öldürüyordu.Ama bu sefer bir değişklik vardı.Sans ' ın görünüşünde.

(-İnternetten Alıntıdır-)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(-İnternetten Alıntıdır-)

"Bak velet,bu dünyaayı tekrar tekrar ve tekrar yok etmenden bıktım."Dedi Farklı Sans."Ben resetlenemem velet,buralrı ben yaptım.Bn boyadım ve şekillendirdim.Sonra insan ırkı b,r savaş açtı,eh bunu biliyorsun zaten.Şimdi.Müthiş bir zaman geçirmeye ne dersin?*"Dedi Farklı Sans.

Evren:????

Zaman????

Evren Kodu:I-E-G-S000-999-G123

"Ink,Error,sabrımı taşırıyorsunuz."dedi mor gözlü iskelet gibi gözüken kozmik varlık.Sonra mor gözlü iskeletin kulağına bir ışık geldi ve bir şey fısıldadı.G onaylarcasına başını bi' iki kere hafifçe salladı."Ink,sen gidebilirsin."dedi G."Ink kapıya yöneldi.Evren Elçileri ' nin ne dediği hiç belli olmazdı.Aynı şekilde G ' nin ne düşündüğüde.G,"Error.Sana evrenlerin iyi sonuna karışmamanı söylemiştim."dedi.Error,"Beni sefil bir insanlamı değiştireceksin?G,seni babam olarak bilirdim."dedi alayla Error.G onun güçlerini aldı ve bütün boyutlardaki en sefil insanı aramaya gitti.Herkezin bir şansı daha vardır sonuçta.

*Müthiş kelimesi olumsuz şeyler için kullanılır.

G!TaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin