"H-heeey!Beni yine saçma sapan bir alternatif evrene mi getirdin Ink?" "Sakin ol şampiyon,Underswap ' e geldik!Bu evren öbür alternatif evrenlere nazaran daha.....önemli?Çünkü çoğu evren Underswap ' in alternatif versiyonu."
Evren:Underswap
Evren Zaman Çizgisi:Barışçıl
Evren kodu:US-P-C-1234P
Ink ben Underswap denilen bir evrene getirdi.(UNders :D)Buranın kod parçaları Undertale ' in değiştirilmiş versiyonu.Mesela Undertale deki Sans ' ı Sans yapan JOKE kodu bu sefer Papyrus ' a işlenmiş.Aynı şekilde Papyrus 'u Papyrus yapan SPAGETTI kodu Sans ' a işlenmiş.Aslında bu AE ' yi (Altertanif Evren) sevdim."Burayı sevdiğini hissediyorum Error." "Ne?Evet sen duyguları hissedebiliyordun-_-"Dream ' in bu gücünden muhtemelen zamanı geldiğinde nefret edicem.Herkez aşık olur e buna olursa Dream burnunu sokmaya çalışabilir."Neyse Swap Papyrus ' u arayalım."dedı Ink."Bana Swap demeyi bırakın,anlamsız yere kazağı anımsatıyor." "PAP!"dedi Ink.Arkama baktım turuncu hodiesi olan ağzında bır sigara taşıyan sıyah bir şort giyen ve turuncu terlikleri olan bir iskelet vardı.Undertale Papyrus ' a benziyordu.Kodlarını okudum.Ve bunu yaparken parazitlerim ve etrafımdaki ERROR yazıları arttı.Evet JOKE kodu ondaydı."Bu tip de kim?"dedi."O yeni Error-" " ÖLDÜRÜCEM LAN SENİ!" Ink hemen müdahale etti."O SANDIĞIN GİBİ DEĞİL O SANDIĞIN GİBİ DEĞİL!"dedi.Papyrus sigarasını yere attı ve ezdi.Sanırsam o sigarayı ben falan olarak düşündü.Yüzünün buruşmasından anladımki 'Ben sigarayı içiyom lan' gibi bir şey düşündü heralde."Sen öyle diyorsan Ink..." Ink arkasını döndü ve bir şey içti."Hadi ,Sans evde bekliyor.Spagetti yapmıştır yine."Sanırsam o Sans ' ın kodlarını okumama gerek yok.Undertale Papyrus 'un kodu onda olmalı.Snowdin 'e yürüyorduk.Aslında Hotland de de yaşayabilirlerdi.Kodlar değiş tirilmiş sonuçta.Meyse Snowdin' de ki eve girdik."Sans, merhaba bak kim geldi!" "Kim geldi Pap?"dedi bir ses.Sonra üst kattadaki odalardan birinden mavi gözlü bir iskelet çıkageldi."Misafirler!Mweheheh!"(Öyle gülüyordu sanırsam) "Evet Sans görebiliyorum.Misafir var yanımızda."Sans beni gördü."İnsan!Mwheehhehe!Sonunda kraliyet muhafızı olacağım!" "Sansy, o yeni Error." Sans'ın elinde kemikler belirdi."Error!Kötü!" "Sansy, Ink onun iyi olduğunu söyledi." Sans bana şüpheli şekilde baktı."Şimdilik burda kalsınlar abi ne olur!"
Hey sonunda kitaba bölüm yazmak aklıma geldixDNeyse arkada dram dizisi izliyorum ağlıcak gibiyim xd Boİ millet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G!Tale
Fantasy"Yok etme Gücünü Etme Sana Veriyorum İnsan." RESİMLERİN HİÇ BİRİ BANA AİT DEĞİL!ÜSTÜNE EDİTLEMİŞTİR EN FAZLA!