Dizi hakkında konuşmadan önce şunu demek istiyorum, karakterlerin hepsi bok(Zeynep de dahil)Kabul etmeliyim ki dizinin gerçekten farklı bir konusu var
Ama farklı olduğu iyi olduğu anlamına gelmez.
Ve ismine değinelim.
"Yasak Elma" ne aq? Dizinin adı"Halit'in Haremi" falan olmalıydı ya da "Manyaklar Çetesi" falan.
Dizinin konusu=Kim daha şeytan olacak?
Zeynep'i hiç sevmiyorum, tatlı falan değil aksine çok itici bir kız. İyi ki gitti.
Alihan zaten nefret ediyordum. Kendini havalı mı sanıyor? Anladık şirket sahibisin uzunsun kaslısın ve mavi gözlüsün başka numaran var mı?
Halit denilen piç tam bir azgın teke.
Erim psikolojik sorun yaşıyor ok da bu çocuk hep manyak ergen aq hep bir sorunlu.
Yıldız çok paragöz bir insan ve Yıldız'ı hep komik göstermekten sıkılmadılar mı?
Ender de aynı.
Caner manyak, Zehra boş iş, Emir dizinin şakrabanı, Zerrin melek yüzlü şeytan, Kemal gereksizdi ve gitti zaten, Yiğit mal oğlu mal, Kaya da eh işte, o yeni gelen mıymıntı kız Leyla mı Ayşe mi her ne boksa tek artısı türkü söylemek, onu da iyi söyleyemiyor,Lila zaten hiçbir alakası yok aq.
Ama içlerinde biri var ki Şeytanlıkta master yapmış.
O kişi ise:
Şahika sensin bacım😂Tam demiştim bunlardan daha şeytan kim olabilir, kara bulut gibi sen geldin diziye aq.
Yemediğin halt, işlemediği suç kalmadı.
Ender şükür salaklığı bırakıp Şahika'yla uğraşmaya başladı Yıldız da sonunda bir işe yaradılar👏👏👏
Ayrıca böyle dediğimizde bazıları ırkçısınız diyor.
Ne alaka aq ben Nesrin Cavadzade'ye değil Şahika'ya yorum yapıyorum?!
Kadına helal olsun çok iyi rol yapıyor.
Dizinin boka batmasının bir sebebi de saçmalaması.
Yiğit sert bir şekilde Ender'in kafasına vurdu tüm bu boklar onun yüzünden oldu.
Kaya'nın yanına gelen o mıymıntı kızdan bahsetmiyorum bile iyice aşk dizisine çevirdiniz aq.
Belki Ender Kaya olur falan diye bekliyorduk.
Onu geçtim, ben Kaya Yıldız'a bile razıydım ama saçmaladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Dizileri Eleştiri
РазноеÇoğu Türk dizilerini türkler yaptığı için değil, boş diye eleştiriyorum vatan haini demeyiniz