Metronun gelmesini bekliyordum.Uzun bir süre bekledim ve sonunda geldi.Metronun içine girdim ama hiç kimse yoktu ve boş bir yere oturdum.Sonra metroraya bir kız geldi ve bana baktı sonra gelip yanıma oturdu.Bu kız bir dehşetti.Çok ama çok güzeldi.Sonra bana bakıp gülüyordu bende ona bakıp gülüyordum sonra cebimden bir kağıt kalem çıkarıp telefon numaramı yazdım sonra metrodan indim.İnmeden önce ona bakmıştım gülümsüyordu.....
Bu arada ben tony 17 yaşındayım ve yanlız yaşıyorum.Çünkü yıllar önce anne ve babamı trafik kazasında kaybettim.Bir de küçük kız kardeşim vardı ama o da anne ve babamla birlikte trafik kazasında öldü.Biz çok zengin bir aileydik ve bütün miras bana kaldı.Ve birde köpeğim var benim.Adı oscar.
Metrodan indim ve eve doğru yürümeye başladım.O kız aklımda kalmıştı.İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek.Resmen büyülemişti beni 1 saniye bile aklımdan çıkmıyordu....Yeter artık !! bu kızı böyle her saniye düşünürsem kafayı yicem.Hemen telefonumu aldım ve bizimkileri aradım akşama mekana gidicektik.Kafa dağıtmam gerek yoksa kafayı yicem.....Nihayet akşam olmuştu.Üzerimi giyinip arabama bindim ve mekana gittim.Bizimkiler oradaydı yanlarına gittim."Vayy tony naber" "İyi john senn".... John en iyi arkadaşlarımdan biri ve tabii jack bence jack'in nasıl biri olduğunu anlatmaya gerek yokk :)). Bi de mark var onunda jack'ten bir farkı yokk....İçkileri sipari ettik ve geldi.Kafa bulmam gerekiyodu onu unutmak içinn yoksa aklımdan çıkmayacaktı.1-2-3-4-5.... artık çok fazla içmiştim ve onu hatırlamıyordum yanımıza 4 tane kız geldi.Ve ben hepsini baştan aşağı süzdüm.Bir tanesi gelip kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı.Nereye gittiğimizi sordum sustu..Alt kata indik ve odalar vardı bir tane odanın kapısını açtı.İçeri girdik.Kız beni koltuğun üzerine attı ve üzerime doğru gelmeye başladı ben ayağa kalktım ve kız ceketimi çıkardı sonra göleğimi ve sonra pantalonumu....Sonra beni yatağa itti,elbisesini çıkardı.Sonra yanıma yattı ve beni öpmeye başladı bende ona karşılık verdim sonra üzerime çıktı ve boynumu yalamaya başladı.Ben onu üzerimden attım ve onun üzerine çıktım ve onu öpmeye başladım........Sabah olmuştu ve nerede olduğumu bilmiyordum.Yanımda bir kız yatıyordu.Başım çok ağrıyordu.Yataktan kalktım ve kızda uyandı."Nerdeyim ben" diye sordum "Dün geceden hiç bir şey hatırlamıyormusun" "Hayırr dün gece ne oldu!!" "Sadece biraz seviştik" "Nee başka bir şey olmadı değilmi!!" "Hayır" bir derin nefes geçtim.Resmen kız benim sarhoşluğumu kullanmıştı onu öldüresim geldi.Ben sadece onu istiyordum.Kahretsinn yine aklıma geldi işte!!..Üzerimi giyindim ve tam odadan çıkacakken "Nereye" diye sordu kız "Sanane" "Ben dün gece olanlardan sonra sanmıştımki" "Öyle bir şey yokk dün geceyi unut" dedim ve odadan çıktım telefonuma bakmıştım ve bir mesaj gelmişti.Mesajı actım ve bılmedığım bır numara "selam" yazmıştı. "kimsin ?" diye sordum 10 dk sonra mesaj geldi "metrodaki kızz hani bana numaranı vermiştin ya hatırladınmı" "unuturmuyumkı hatırlıyım" diye mesaj attım.Sonra "buluşalımmı" dedim "Olurr" dedi.En sevdiğim kafede buluşacaktık.Çok heyecanlıydım.Sonra eve gittim ve üzerimi değiştirip kafeye gittim.Daha gelmemişti oturdum ve bekledim sonra geldi.Ayağa kalktım ve sarıldım "selam" dedim "selam" dedi ve ben ne diyeceğimi bilemedim bir süre birbirimize baktık ve sustuk.O çok güzeldi.."Hep böyle susacakmıyız" dedi bende "senin karşında konuşmak mümkün değil" dedim ve gülümsedi "Sen hep gülümse çok güzel gülüyorsun" dedim yine güldü...Sonra "bir şeyler içermisin dedim" "olur" dedi.Sonra içecek bir şeyler istedik ve getirdiler.İçeceklerimizi içtikten sonra "Bu arada adın ??" diye sordum "Sally" dedi "Bende tony dedim" "Sahilde biraz dolaşalımmı" diye sordu bende "Olur" dedim.Sonra kafeden çıktık ve sahile dolaştık.Çok rüzgar vardı.Ve deniz çok dalgalanıyordu.Bizde yere oturduk ve ayaklarımızı denie doğru uzattık ve birden rüzgarın şiddetiyle küçük bir dalga üzerimize geldi hemen kalktık oradan ve birbirimize bakıp güldük."Eve gidellimmi yoksa üşütücez" dedim ve arabaya bindik benim evime gidicektik.Eve girdik ve "Evin çok güzelmiş dedi" benim odama çıktık "Sana giyecek bir şeyler vereyim" dedim ve dolabımı açtım bir tişört ve bir şort verdim giysileri aldı ve bana baktı "E giyinsene hadi" dedim "İzleyecek halin yok ya" dedi "Aslında fena olmazdı ama neyse" dedim gülümseyerek ve odadan çıktım.5 dakika sonra yanıma geldi.Kıyafetler ona çok yakışmıştı.Sonra aşağı indik ve "Ben gitsem iyi olacak" dedi "Sen bilirsin ama kalmak istersen.." "Yok saol ben gidiyim" dedi ve gitti sonra koltuğa oturdum ve televizyonu açtım bir haber kanalı vardı tam kapatacakken sally'i gördüm.Haberlerde ne işi varki onu neyse haberi izledim ve yılın en büyük soygununu gerçekleştiren sally brown aranıyor diye bir yazı vardı.Yani şimdi aşık olduğum kız bir hırsız mıydı.Ama ondan vazgeçemezdim. Sonra onu aradım "Selam" dedim "Selam" dedi "Seni haberlerde gördüm" dedim ve "Haberlerdemi demek öğrendin" "Neden" dedim "Mecbur olmasan bilki bunu yapmam" dedi ve telefonu kapattı.Sonra telefonu koltuğa fırlatıp biraz uzandım................