1.

108 6 0
                                    

Zrovna jsem přicházela na nádraží když se ozvalo hlášení o našem vlaku. Rozeběhla jsem se k nástupišti kde už stáli moji kamarádi.

Harry se na mě mračil takovým tím výrazem, který říká ,,Bello, zase jdeš pozdě.".
Takový Harry prostě je, musí mít všechno do puntíku dokonalé.

Naproti tomu Samovi je všechno úplně u prdele. Je to vtipálek první třídy. Nikdy nepropásne šanci si z někoho nebo něčeho udělat srandu.
Přišel ke mě a objal mě. Vždycky mě při tom zvedne, protože jsem malá.

Pak tady je ještě naše dámská sekce.
Amber a Sally. Ty dvě jsou jako oheň a voda. A stejně se spolu dokážou bavit, což nechápu.

Náš ohýnek Sally, lepší kombo rebelky a fifleny jste ještě neviděli. Vysoká blondýnka s blankytně modrýma očima. Vždy s dokonale slazeným makeupem, oblečením i botama.
Na druhou stranu, má pěkné ostrý jazyk. Z jejich poznámek občas chytám pořádné záchvaty smíchu.

A nakonec Amber, to je tak čistá dušička. Je na všechny strašně milá, ale když se někdo chová nepatřičně k jejím kamarádům, tak je jako povodeň. Představte si ji jako Sněhurku, vypadá skoro stejně.

Z myšlenek mě vytrhlo Samovo poplácání po rameni.

„Vlak přijede během minuty." Oznámil s pohledem upřeným na tabuli. „Asi si dám šlofíka, málo jsem spal." Pro důkaz si široce zívl.

„Podívejte, už jede!" Vykřikla radostně Amber.

„Nástupovát!" Řekl komicky Harry a zaujal vůdčí postoj.

,,Same, pomoz mi s tím kufrem, prosím!" Vztekala se Sally. Sam zvedl kufr a přehnaně představil jak je těžký. Sally se hořce usmála a řekla „přece nebudu chodit měsíc v jednom tričku, no ne ?"

Všichni jsme nastoupili do vlaku a vydali se směrem k Brightonu. Během cesty Sam skutečně usnul a hrozně chrápal, proto jsme ho museli vzbudit, protože si přišla stěžovat paní, že nemůže usnout.
Zbytek cesty probíhal vcelku normálně a utekl jako voda. Po příjezdu na místo, vytáhl Harry euro fólii ve formátu A4 a začal číst instrukce od pana D., který všechno zařídil.

,,Takže... Teď máme jít na autobus a jet na zastávku jménem 'Hřbitov'." při přečtení toho slova se zašklebil jako zombie, což byl celkem chabý pokus o vtip, protože se nikdo nezasmál.

,,A pak ?" Zeptala se věčně nadšená Amber, která se to rozhodla ignorovat.

,,Pak do penzionu 'Pod velikým javorem'." Usmíval se od ucha k uchu.
,,Nechápu, proč tady mají tak divný názvy všeho!" Tohle najednou všechny rozesmálo.

Nakoukla jsem do těch papírů a zjistila, že nám autobus jede za 3 minuty.

,,Lidi dělejte, za 3 minuty nám jede bus..."
Obešla jsem je a začala rázovat k naší zastávce. Hned se ke mě přidali a přes celou ulici se rozlehl zvuk koleček našich kufrů.

,,Tohle už mě přestává bavit, píchá mě v boku a to jsem ušla jenom 50 metrů!" Postěžovala si Sally, která si zrovna kontrolovala bezchybný make-up v malém zrcátku.

,,Vydrž Sally, za chvíli budeš zase sedět na zadku." Odvětil výsměšně Harry. Sally se na něho sladce usmála a řekla jednu ze svých legendárních hlášek.

,,Drž hubu nebo ti v noci uříznu koule."

,, Promiň, že jsem něco řekl!" Dodal trochou uraženě, protože se mu posmívaly dvě staré paní, které očividně čekaly na stejný autobus jako my.

Vypadaly jako místní drbny a proto jsem se jich zeptala na nějakou dobrou restauraci poblíž penzionu.

,,To nebude těžké hledání slečno, výborná restaurace je součást toho penzionu." řekla jedna a ta druhá ji doplnila.

,,Je tam nový číšník, vypadá jako velmi milý chlapec." Mrkla na mě a očekávala nějakou odpověď.
Sice vím, že staří lidi většinou nechápou ten 'trend' homosexuality, ale nechtěla jsem jim lhát.

,,Jsem lesba, ale děkuji za informace." Hele, vážně jsem se snažila být slušná a nemyslím, že jsem to řekla nějak špatně, ale i přesto se na mě škaredě podívaly jako na nějaký odpad.

,,Bello, už to přijíždí. Vytáhneš mi peníze?" Zeptal se mě trochu zmatený Harry. Při vytahování peněz jsem mu vysvětlila o čem jsme se bavily a řekla jsem mu i o tom jak se na mě podívaly, když jsem jim řekla o své orientaci.

,,Kašli na ně Bello jsi krásná a mladá holka. V jejich věku se tohle těžko chápe." Já ho tak obdivuju, vždycky ví co má říct ve správné chvíli.

,,Nastup první." řekl mi a pomohl mi s kufrem.

Mně Můžeš Říct VšechnoKde žijí příběhy. Začni objevovat