3. bölüm

248 19 0
                                    

Simon " tamam nina seni bu kadar etkilediğine göre bakalım 2 ay boyunca gitmesinin se-"

Silonun sözü yarıda kaldı çünkü matteo gelmişti içeri bu gerçekçiydi gerçekten o biramızı matteo" yıldız gitaristimiz ve pstacı kızım geldiğine göre anlatmama izin-"

Onun da sözün ü ben kesmiştim çünkü ani bir refleksle ona sarıldım
Ben" matteo gerçekten burdamısın bu bi rüyaysa nolur anne uyandırma be-"  herkesin güldüğünü görünce sustum ve mateoyu ittirdim ve bağırmaya başladım"sen bi de gülüyomusun önce git bize gizli bi vidyo bırak ve hiçbişey olmamış gibi gel öyle-"
Matteo" luna nolur beni bi dinle o zaman anlıyıcaksın"  matteo bunu diyince döndüm ve simon a baktım simon tamam manasında basını salladı bende"peki çilek çocuk hadi anlat bakalım 2 ay kaybolmanin sebebi neymiş" matteo" işte böyle postacı kız önce size vidyo bırakmamın sebebi tehdit edilmem-" ben"kim tehdit etti seni bu kadar saklanmak için çünkü sen asla kimsenin tehditlerini umursamazsın"
Matteo "beni çok iyi tanıyosun işte başlıyoruz beni tehdit eden senin babandı" ben "ne! Benim babam asla böyle-" matteo"yapmaz değilmi çünkü bunu yapan senin üvey baban değil gerçek Babandı bana senden uzak durmamı ve eğer durmazsam çevrendeki her kese zarar vereceğini söyledi" simon "iyi de bunu bize neden anlatmadın?" Matteo" beni size anlatmamam için de uyardı eğer anlatsaydım daha kötü şeyelr olabilirdi" ben " matteo onun benim babam olduğunu nerden biliyosun yani ben onun var olup olmadığını bile bilmezken sen onun benim babam olduğunu söylüyosun" matteo "luna onun senin baban olduğunu biliyorum çünkü-" simon onun sözünü kesmişti" matteo yapma bunu " matteo" simon bu kadar saklamak yeter gerçekleri bilmeye hakkı var"

SOY LUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin