Un seria care merita mai multe episoade

323 13 1
                                    

Melting Me Softly Dezgheață-mă ușor (2019)

Datorită unei conspirații misterioase, un bărbat și o femeie, care au luat parte la un proiect de criogenare de 24 de ore, s-au trezit 20 de ani mai târziu, în loc de 24 de ore mai târziu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Datorită unei conspirații misterioase, un bărbat și o femeie, care au luat parte la un proiect de criogenare de 24 de ore, s-au trezit 20 de ani mai târziu, în loc de 24 de ore mai târziu. Să poată supraviețui, bărbatul și femeia trebuie să își mențină temperatura medie a corpului la 31.5 ° C. Relația lor se transformă în una romantică.

Ma Dong-Chan (Ji Chang-Wook) este producător și lucrează la un spectacol de varietăți. El și alți protagoniști participă la proiectul de criogenare pentru 24 de ore a spectacolului de varietăți. Trebuia ca Ma Dong-Chan să se trezească la 24 de ore după ce a fost criogenat, dar când se trezește, află că au trecut 20 de ani. Aspectul lui este același ca atunci când a fost criogenat, dar părinții, fratele mai mic, iubita și colegii au îmbătrânit în mod semnificativ. Să poată supraviețui, Ma Dong-Chan trebuie să-și păstreze temperatura medie a corpului la 33 ° C.


........................................................................
Nu am mai postat de foarte mult timp și nu cred că a-și fi făcut-o, dacă nu găseam acest mini-serial.
Are doar 5 episoade...


De ce unele seriale,care nu au cine știe ce acțiune, sunt așa de lungi iar alte așa scurte? 🙁😶😑🙃

Seriale asiaticeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum